Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ik ook eens een fan
Brr, ik hoop niet dat het zo'n frommel ding wordt als ie er net uit is hoor
Maar zal idd wel snel bijtrekken en dan is ie super na een jaartje in mama's buik
Zodra onze veulens er zijn zal het worden over genomen door de volgende wakers.
Zul je zien, is ze dag 372 voorbij en dan plopt hij er zo uit! (ik hoop voor je dat ze het eerder loslaat
)
!! had toch echt wel een kleintje verwacht hier nu maaar de dag is nog niet om en het mooiere weer is onderweg
Odess schreef:@ Tinne, misschien moet je haar gewoon ietsje meer gaan voeren, ik heb op dat punt gevoerd op behoefte. Of heeft Ivanka erg de neiging om te veel te eten en vet te worden?
. Maar dat valt nu ook heel erg mee, volgens mij ook omdat ze nu meer binnen staat. Alleen is die muts zo erg verwend dat ze het hooi niet lekker vindt als er buiten jong, groen gras staat en dat laat ze dus gewoon liggen en dan gaat ze haar stro opeten...
.. Of eigenlijk, voor alle baasjes waarvan de merries over tijd zijn, ik heb medelijden
. Vooral met Sjen eigenlijk, jij bent echt al lang aan het waken!
, die merrie van jou schiet ook niet erg op 

Esme_27 schreef:Ik vind het wel leuk dat dit topic dit seizoen waarschijnlijk door veel mensen "gebruikt" gaat wordenZodra onze veulens er zijn zal het worden over genomen door de volgende wakers.
Die van mij staat op dit moment bij de hengst dus als alles goed gaat ben ik komend jaar een van de vaste klanten in dit topic 

Esme_27 schreef:Ik hoop dat ik snel afscheid mag nemen van dit topic, hoewel ik het wel gezellig vind! Maar dat zou inhouden dat er een veulen is, en dat wil ik heel graag!! Want ik word namelijk gek!