Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mer1980 schreef:Oei pas 4 maanden oud, dat is wel vroeg afgespeend naar mijn idee, maar er zal vast een reden voor zijn. Ik zou die zeker niet zomaar tussen de volwassen paarden gooien. Ik neem aan dat je niet zelf al een afgespeend veulen hebt (van bij voorkeur 6 maanden) anders bij een hele lieve rustige merrie of ruin eerst samen alvorens je die in de groep zet.
garffpamela schreef:Mer1980 schreef:Oei pas 4 maanden oud, dat is wel vroeg afgespeend naar mijn idee, maar er zal vast een reden voor zijn. Ik zou die zeker niet zomaar tussen de volwassen paarden gooien. Ik neem aan dat je niet zelf al een afgespeend veulen hebt (van bij voorkeur 6 maanden) anders bij een hele lieve rustige merrie of ruin eerst samen alvorens je die in de groep zet.
Is helaas ook niet mijn keuze en heb nog een poging gedaan het te rekken maar helaas.
Mijn veulen is dezelfde leeftijd maar wordt inderdaad nog niet afgespeend. Verder hebben we alleen 3 merries en mijn veulen dan. Kleine kudde dus. Ik kan hem wel af en toe met mijn veulen zetten maar vind het ook zo zielig als hij net afgespeend zo alleen moet staan maar wil ook niet dat er iets gebeurd natuurlijk