Gefeliciteerd met de kleine, vast een hengst,merries zijn op!
Ik kom er dubbel in hier, zie net dat de shetlander toch drachtig is! Kan zelfs elk.moment bevallen aan banden en uier te zien!
In nazomer gekocht van handelaar als gezelschap. Dus weet er verder niks van al heb ik wel gevraagd of hij weet wat v vader. Had beestje wel op minder eten gezet..... Nu maar weer bij voeren!!
Leuke verrassing Symke! Heb je een foto van je Shetlander? Heel benieuwd naar de aanstaande mama!
Sun wilt denk ik het record langste merrie dracht op bokt verbreken . Al hoop ik voor jou Luna dat ze toch een deze dagen bevalt!
Hier ook nog niks. Ben niet gebeld. Denk dat we deze week geen veulens kunnen verwachten of een van de dames moet besluiten ineens heel veel vaart te maken.
Babynieuws! De hele nacht gewaakt want Zonnebloem lekte gistermiddag al serieus melk en om kwart voor vijf vanmorgen een prachtig merrieveulen Alles volgens het boekje en we gaan er maar vanuit dat ze het goed gaan doen met zijn tweeën. Liefde op het eerste gezicht was het in ieder geval wel
Symke, wat een leuke verrassing, nu lekker bijvoeren. Ik heb ooit een shetlander verkocht, 4 jaar bezig geweest om haar drachtig te krijgen en ik verkoop haar, krijgt ze in december een veulen. Had in de winter daarvoor bij een hengstje gelopen.
Xyaartje, Shetlanders komen soms makkelijk door hun vacht heen en soms moeilijk, dat is aanleg. Ik heb merries die in een week hun jas uit doen en er zijn er die in juni pas klaar zijn. Doe je niets aan, alleen een beetje lijnzaadolie helpt soms.