Siptje, gefeliciteerd!!! Gelukkig staat ze nu, pas op dat ze buiten in de paddock, als ze veel ligt, niet onderkoeld raken het is nog erg fris nu buiten...
Am, knap bekkie! Al zo wijs gelijk als ze een paar dagen oud zijn he?!
Cp, leuk zo’n wit hoofd! Gelukkig daar alles nu goed
Evelien, spannend
Astrid, ik gebruik ook geen selfiestand, gewoon op zn kop hangen gaat bij die kleintjes makkelijker dan vanaf de grond fotograferen
Siptje, wat is ze flink voor een merrie veulen! Die van vorig jaar was hier ook heel groot. Altijd onvoorstelbaar hoe dat er in heeft gezeten. Gelukkig staat je veulen nu wel. Is ook niet gemakkelijk met die stelten. Ga wel met de rest mee, pas op voor het koude zand. Hier zit het nachts rond het vriespunt.
Oh CubaLibre, ik snap je helemaal. Het liefst spoel ik de tijd nu door naar eind juni. Laatste maanden duren altijd het langst en de eerste helft vliegt voorbij.
Gefeliciteerd cp,mooi getekend ook. Siptje gefeliciteerd met je mooie grote dame,hopelijk gaat ze de stelten beter snappen.
Door al die veulens ben ik ook extra nieuwsgierig naar ons veulen, zal alleen nog een dikke maand wachten zijn. Merie is in ieder geval gezond en rond nu.
Ilja, ze gaan ook aan de slappe kak he laatste week. Mijn theorie is dat de babies de kak tot moes timmeren van binnen
Siptje, hoe gaat het nu?
cp al een beetje bijgeslapen?
vulina, hoe doet je stippenveulentje het nou?? sl meer stippen of zijn jullie met tip-ex aan de slag?
Ik heb vanmiddag gelukkig hulp met Bay, moet gewoon lukken met de kleine poepert.
Hommage
Geplaatst: 20-03-19 11:39
@Woogy helaas heeft ze al enkele maanden om de haverklap slappe mest. Dan gaat het een poos goed en dan weer dun. Zal wel met de dracht te maken hebben... Wormenkuur, zandkuurtjes allemaal al geprobeerd. Fijn dat je hulp erbij hebt vanmiddag. Is haast niet te doen in je eentje.
Hoi hoi het gaat allemaal goed nu ze heeft al 4 keer recht gestaan wel nog met ondersteuning weet de melkbar al goed zitten en is echt een sgatje Mama zorgt ook super goed voor haar super mama hoor! Nu eindelijk beetje genieten
Op naar de volgende hè die zit vandaag op 304
Ale nu op naar al de volgende veulentjes hier op bokt ben benieuwd!