pretty schreef:Aniek goed afgericht hoor met 1 wijsvingertje 4 stappen achteruit!
Hihi ja, Roosje is zo'n brave goedzak, doet alles 
Lies daarentegen is meer hoe haar muts staat die dag 
Hinte, super dat alles nog goed zit!
Snap dat je die geruststelling even nodig was hoor.
DA komt hier over twee weken mijn merrie's enten. Als ik dan nog twijfel, laat ik Lies ook nog een keer scannen. Visite kosten heb ik dan toch al en kost me 20eu extra als ik haar laat scannen. Zou volgens de DA verder ook geen risico aan om haar zo laat in de dracht nog een keer te laten scannen.
Jilzie welkom!
Fotsy, dat is zeker een mooie kick aan het eind van het filmpje! 
Dyonne, super dat ze zo braaf was!
Als het wat warmer is weer, misschien hier ook eens wat doen met een emmer warm water. Bij Lies zit er echt veel vette troep tussen (kan er ook makkelijk aan komen, vindt ze fijner dan aan de buik
)
suffie, als ik jouw verhaal zo lees heeft die koe van jullie gewoon teveel Amerikaanse verkiezingen gekeken. En dacht ze "Grab em by..." 
Maar zonder gekheid, kan me voorstellen dat het flink schrikken is! Zoveel ervaring heb ik dus niet met koeien, maar ja, ik kijk ook wel eens dr. Pol...
Setteli, gezien ze eerder veulens heeft gehad inderdaad nog geen man over boord. Sommigen doen inderdaad gerust een maand over de uier. Of misschien wat meer zucht (weet niet hoeveel ze nu buiten kan met die vorst enzo?)
Ik zie dat steeds meer mensen hun pakketjes krijgen. Gisteren nog gekeken en zouden ze nog in land van herkomst zijn volgens de tracker... Had van beide op 2 en 5 januari de melding "your order has been shipped".
Zal van het weekend weer eens bij m'n moeder thuis kijken (heb het daarheen laten versturen i.v.m. hier geen deurbel en huisgenoten die ook bij mijn post kunnen
)
Maar vorig jaar bij twee bevallingen inderdaad een goede indicatie. Bij Lies zakte het een aantal dagen vrij langzaam. Bij Roos kwam er dag 1 een beetje melk uit en volgens mij dag 2 of 3 spoot het er ineens uit en was het geel. Maar inderdaad als het geel (groengeel) is, kan het snel komen. Bij de een zakt de PH alleen misschien sneller dan de ander.
Ice, toch weer rust nu? En als ze zich niet wil laten testen, dan zou ik haar ook niet teveel pesten inderdaad.
Mijn ervaring is wel, dat het er echt wel uit wil als het er bijna aan komt