haha het is je niet gegunt :p wij hebben bepaalde merries die zowat alleen maar hengsten geven en 1 die meestal merries geeft. Die mag dit jaar ook wel een hengst geven.
Yellomofoon
Geplaatst: 11-04-14 14:26
Hier inderdaad geen veulen... Vandaag 330 dagen
Het zusje van vorig jaar had wel een heel leuk oogje zeg!
CP, met welke camera heb jij gefilmd? ik wil mijn beebje straks ook filmen, maar vind dat zoo lastig met mn spiegelreflex! verder weer leuke babyfoto's allemaal!
stal_HD
Geplaatst: 11-04-14 16:58
Zoooo dat wordt een babyboom dit weekend volgens mij.... Wat een uiertjes komen er voorbij.
De tinker lijkt wel drachtig te zijn, maar gewoon even testen weet je het zeker..
Jodym. Zo mooie foto van je haflinger. Moest even twee keer kijken. dacht he wat een aparte kleur...
Chantal blijf je veulen van vorig jaar specialer getekend vinden. Maar dit is ook een schatje welke volgens mij inderdaad heel erg snel groot wordt hahahaha.
Hier is vannacht heel erg stiekem een veulen geboren. Om 4 uur ging de wekker af voor chakira. Dacht dat ik een dood veulentje zag met alleen de achterbeentjes nog zichtbaar de rest onder het vlas.... maar geen chakira. Verzet de camera..... hahaha was het het zwarte halster wat ze omhad. . Vervolgens even spieken bij twilight, ligt er maar zo een veulen. Die had het alarm om en gewoon niet afgegaan. Ik naar beneden. Is ze nog aardig nat, dus denk dat ze tegen kwart voor 4 geboren is. Een zilverbruinbont merrieveulen met enorme stelten. Godzijdank is alles goed gegaan. pff een pak van mijn hart. Nu nog een te gaan.