Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisanne112 schreef:is er nu eentje aant bevallen of eentje die onrustig is ? ik hoop het wel aangezien ik nog nooit een bevalling heb gezien van paardjes in het echt niet op tv niet en op de pc niet ..
lisanne112 schreef:is er nu eentje aant bevallen of eentje die onrustig is ? ik hoop het wel aangezien ik nog nooit een bevalling heb gezien van paardjes in het echt niet op tv niet en op de pc niet ..
djuno schreef:Eyecatcher schreef:er zit boven in het scherm een heel mooi rood kruisje waar je dan op kan klikken en dan zie je het niet meer
moet zeggen dat jou "toon" het topic er niet gezelliger op maakt...en zo denken er meer over! Jij dient niemand zo de les te lezen...topic is niet van jouw!
En ja...ik trek mijn mond weer open tegen jou, een aantal waren blij dat dat eindelijk eens een keer gebeurde.
Hou op met je gekef....en blijf gewoon vriendelijk!
buster4ever schreef:het is aardig rustig onder de merries vandaag...we wachten rustig af of is dit stilte voor de volgende bevallingsgolf
sandorra schreef:buster4ever schreef:het is aardig rustig onder de merries vandaag...we wachten rustig af of is dit stilte voor de volgende bevallingsgolf
LAten we ht hopen!!!
eerst macy, dan misty
en daarna nog 1
Ik stem voo!!!!
![]()
Stravero schreef:Ja idd ik zag een grote flits!
Wil iemand mij misschien uitleggen wat er met Maxi en het veulentje is? Bedankt, ik ben niet goed in engels!
Stravero schreef:http://www.marestare.com/silhouette.htm deze..die hijgt heel de tijd.. is erg zielig om te zien eigenlijk..
Pauk schreef:ze staat zo met haar rug krom.. Of lijkt dat maar zo?