Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar iedereen blijft maar zeggen dat er elk moment wat kan liggen, dus blijf ik daar maar op vertrouwen. Weet iemand wat er evt. mis kan zijn als een veulen zo lang blijft zitten en heeft het consequenties voor de bevalling? Bijvoorbeeld dat het veulen zo groot is gegroeid inmiddels dat de bevalling moeilijker wordt. Of is het echt zo dat Siena's veulen waarschijnlijk nog maar klein is en dus wat extra tijd nodig heeft?
) We hebben het achter dan ook maar bij even snel kappen gelaten en over een paar weken proberen we het nog wel eens.
)
Sjen schreef:Zielig he![]()
Maar iedereen blijft maar zeggen dat er elk moment wat kan liggen, dus blijf ik daar maar op vertrouwen. Weet iemand wat er evt. mis kan zijn als een veulen zo lang blijft zitten en heeft het consequenties voor de bevalling? Bijvoorbeeld dat het veulen zo groot is gegroeid inmiddels dat de bevalling moeilijker wordt. Of is het echt zo dat Siena's veulen waarschijnlijk nog maar klein is en dus wat extra tijd nodig heeft?
en het zegt dus niks van langer groter korter kleiner.
staat heel de tijd met haar staart omhoog en staat met haar vulva te knijpen dit terwijl ze op haar gemak door eet heb haar dit nog niet eerder zien doen vast weer een nieuwe fase?!! Verder is ze nog steeds super aanhankelijk 
??
!

!
) ik hoop echt dat mijn merrie het gewoon doet zoals de rest van de merrie's bij ons op stal gewoon weinig tekenen iets gevuld uier en ploep er ligt een veulen naast
, maar vooral jou en toutiemeis!! 
) naar me toe, gaat ze die stal in, neus in voerbak en weer naar mij "huhuhuhu".
. Het lijkt wel of ze nooit eten krijgt..