Ondertussen nog melk gegeven.. veearts ze recht gekregen we hebben ze naar buiten gedragen in de zandpaddock gaat beter nu binnen uurtje nog eens rechtzetten.. zal geen slaap zijn hier maarjaaaaa haha
CP wat een bevalling zeg. Gelukkig alles goed gekomen. Groot veulen zeg.
Siptje gefeliciteerd. Hopelijk komt het staan snel goed. Een vraag omdat de bevalling zo snel ging. Zou het geen dummy zijn dan? Ik probeer mee te denken omdat ze niet staat.
Siptje, wat een gave dame, wat een zorgen dan he als drinken niet goed lukt. Hou vol hoor veel koffie en dextro, hoop dat het snel zelf lukt.
Linda, dat wordt wat die Bonanza,
AM, nieuwsgierig om aandacht vragende Oriana.
Evelyn , succes!!!
Vulina, nog niets???
_cheyenne_
Geplaatst: 20-03-19 07:27
Gefeliciteerd Siptje! Nu is het gezegde dat overdragende merries hengstveulens geven ook gelijk om zeep geholpen. Wat een knap groot joekel. Gaat het inmiddels wat beter met opstaan?
Siptje, gefeliciteerd!!! Grote dame zo te zien, het lange wachten waard! Wel een hoop zorgen om haar meteen.. Hoe gaat het nu met haar, staat ze inmiddels?
@siptje gefeliciteerd! Hoop dat het nu beter gaat met je mooie meisje?
@CP; jij zal wel spierpijn hebben van die kracht inspanning. En een aardig grote stal om doorheen te gaan met een paniekerige merrie ook. Pfff
@Linda, wat een gave foto's van je witkop!! Hij doet het goed!
@Cheyenne, dat geeft moed!! Stiekem blijf ik hopen op merries, maar na 8 merrieveulens zal dat geluk ook eens op zijn. En met 2 overlopers dacht ik... dat wordt een slurfjesparade!
@Evelyn, succes!! Je kunt in de geboortegolf aansluiten
Nou en idd.. vannacht volle maan!!
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-03-19 07:58
Cp, wat heftig zeg! Heb eigenlijk nog niet eerder gehoord dat een merrie zo in paniek raakte tijdens de bevalling. Fijn dat alles uiteindelijk goed gekomen is, moeder gevoelens komen vast ook wel.
Siptje gefeliciteerd! Hoe gaat het nu? Staat ze al zelf? Edit: lees net dat het staan beter gaat inmiddels, fijn!
Wat een prachtige grote merrie Siptje! Ik hou van zo'n bles. Fijn dat alles nu beter gaat. Valt ook allemaal niet mee met die lange stelten. En de volgende alweer op komst bij Evelyn. Bij jou alles rustig gebleven Vulina?