Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rooslover schreef:Pfff... Gister geen baby's.. Alleen een 3 jarige met lichte koliek en een 2 jarige die kreupel op stal staat.. Dus gisteravond nog even een dierenarts op bezoek gehad.
Dierenarts vond onze Sally onwijs dik en we mochten van haar niet maar met haar fokken haha..
Uier van Sally wordt met de dag voller, en ik verwacht ook dat ze voor volgend weekend wel geveuld heeft.
Zal kijken of ik van het weekend een nieuwe foto van haar kan maken.
Polleman ga je naar Lunteren naar de keuring? Wij gaan daar denk ook wel heen!
Mexxuna schreef:@Tjinta: Ik was ook al van plan om psyllium te geven ipv sandclear, werk in de apotheek, dus kan dat makkelijk bestellen. Thanks.
Cynthia82 schreef:Whis, geeft niet hoor, mag je vragenMaar ze is overduidelijk wel drachtig. Ik heb hier een tijd geleden nog een filmpje geplaatst van een stuiterend veulen en als ze niet drachtig is, ziet ze er zo uit:
[ Afbeelding ]
Ook wordt de zuchtplaat onder haar buik steeds groter en haar banden worden slap. Dus ja, ze is echt drachtig![]()
En dan nu het goede nieuws (Pretty had de primeur)
Ik ben benaderd door Equinovum om hun camera met hartslagband uit te proberen!!!![]()
Hetzelfde als DL heeft gedaan vorig jaar.
Mijn plan was om gewoon ouderwets te gaan waken, maar dit is natuurlijk supertof!!
Morgen alleen nog even aan de staleigenaresse vragen of ik gebruik mag maken van haar Wifi (maar ik verwacht geen problemen) en dan kan ik overal en nergens De Kees volgen (en jullie ook)