Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rian1984 schreef:Jeetje Lucy, wat een mooie foto's weer! Haarscherp.. alsof ik ernaast sta! (of eigenlijk zit)
_Marlijn schreef:Nee Odique. Meestal kunnen deze camera's maar iets van 50 meter ofzo overbruggen.
Ik heb net de birthalarm geinstalleerd. Het is een halsteralarm die via de telefoonlijn werkt. Het was echt niet moeilijk om hem te installeren! Heb er slechte verhalen over gehoord, maar het was echt zo gedaan.![]()
Het leukste is nog dat je zelf een bericht in kan spreken waarmee je dan gebeld wordt als het alarm afgaat.
Ik denk dat ik zometeen maar weer eens de camera goed ga hangen in de stal. Dat vind ik pas echt rotwerkje. En ieder jaar staan de paarden weer in een andere stal, dus iedere jaar mag ik die camera weer goed hangen.
Citaat:Hoe werkt zo'n alarm aan het halster dan? Want daar heb ik nog nooit van gehoord. Aangezien mijn merrie bijna elke nacht ligt leek het mij handig om zo'n birthalarmsingel te combineren met een camera. Als ik dan telefoon krijg kan ik op de camera kijken of er iets gebeurt. Maar ik denk dat een camera voor mij niet gaat lukken aangezien we op stal ook geen internet hebben. Ik vrees dat het lange nachten naast haar boks slapen wordt voor mij...