Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:Riswa: 77 dagen is een mooi getalHet is wel even anders denken he? Een derde deel van de ‘dracht’ al op 3 mnd en zo
Ga je nu straks op mijlpaal dagen ook buikfoto’s maken? (niet voor hier natuurlijk, maar dat lijkt me ook wel leuk om te hebben, bij de merries doen we dat ook allemaal
)
Twister: Hee leuk, nog een drachtige merrie! Wanneer is ze uitgerekend? Dan kan ze er nog bij in ons DBT drachtige merries lijstje.
Voor een hengstje mss Amigo? Ook wel grappig voor een shet-baby.
Toke: Amazing, zo hebben wij er ook een genoemd, Amazing Star, ze is nu 2 jaar.
Neon: Chipper al geweest? Bij Chello viel het erg mee en Frannie knipperde niet eens met de ogen
Jenny: Wat een bijzonder leuke aanwinst! Dat wordt leuke kleurtjes fokken
Komen de veulens straks een beetje bij elkaar te zitten qua leeftijd?
Maseike: Een minipaardje? Dat wordt spannend de eerste keer bij Mon in de wei.. Wij willen foto’s van haar hoofd als ze hem ziet
Pretty: Arme Phaedra!
Muzefee: Gaaf!Grappig ja, die 2 Linda’s vielen mij ook al op
Neon: Zo, dat is ook een knappe hengst!
ProudJustify schreef:Ha ha Nicole, Riswa mag wel buikfoto's plaatsen hier hoor, maar meer ook niet
Maseike schreef:@ Riswa ja het is een heerlijk ventje die weet dat die knap is en loopt al aardig achter de grote meiden ( blond en dikke ... ?) vindt die geweldig.
@ PJ is ben pas na 10 uur thuis omdat ik pas laat naar mon en cyp ga,
@ Nicole288 nou ik ga daar echt foto,s van maken ik wil die kop ook wel eens zien dan, denk wel dat minnie hard even gaat rennen als een tank op hem afkomt!
Riswa schreef:ProudJustify schreef:Ha ha Nicole, Riswa mag wel buikfoto's plaatsen hier hoor, maar meer ook niet
Hahahaha geen uier en fluts foto's! KINDERACHTIG VAN JE~!![]()
![]()
ProudJustify schreef:Ha ha zo ben ik he Riswa![]()
![]()
Maar eh als jij je er prettiger bij voelt dan moet je ze natuurlijk
gewoon plaatsen he
Maseike schreef:ja net zijn vader, die wordt ook niet volwassen hahaha!
nou ik ga maar eens offline, want ik doe geen donder in huis haha!
vanaaf laat naar mon met vriendin dus dat wordt weer gezellige boel op stal