Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:Hallo mensen
Ben net terug van stage en heb even bijgelezen en er moet me even wat van het hart.
Ik zag even wat vervelende reacties onderling. Ik vind het erg jammer. Zullen we het gezellig houden en niet lopen keffen opelkaarWant ik vind het echt niet leuk als er mensen stoppen met bokt omdat er ruzie over iets op internet is ontstaan.
Er zijn nieuwe mensen die moeten nog veel leren, maar de eerste pagina lezen is erg fijn
Faniek schreef:Hallo mensen
Ben net terug van stage en heb even bijgelezen en er moet me even wat van het hart.
Ik zag even wat vervelende reacties onderling. Ik vind het erg jammer. Zullen we het gezellig houden en niet lopen keffen opelkaarWant ik vind het echt niet leuk als er mensen stoppen met bokt omdat er ruzie over iets op internet is ontstaan.
Er zijn nieuwe mensen die moeten nog veel leren, maar de eerste pagina lezen is erg fijn
Eydis schreef:En Mees staat er niet lekker bij, hoop maar gauw dat ze bevalt, ze heeft duidelijk last van het -overigens heel levendige- veulen! Macy, is een lentekind een goed idee?
maroes schreef:Dan wil ik ook even iets zeggen.
Het zijn niet alleen de nieuwelingen die erg offtopic gaan Ook de oude kern kan er wat van.
En we moeten niet zo aangebrand reageren.We waren allemaal ooit eens een nieuweling.
En het is juist leuk om steeds te zeggen,zij ligt of graaft of iets in die richting.
Faniek hoe is het met je merries.
FennekeR schreef:Eydis schreef:En Mees staat er niet lekker bij, hoop maar gauw dat ze bevalt, ze heeft duidelijk last van het -overigens heel levendige- veulen! Macy, is een lentekind een goed idee?
* Mijn stem heb je.......![]()
pffffff.... we worden het wachten nu wel zat hoor.
Eyecatcher schreef:ook ik wil wat zeggen.
Ik heb idd iemand verkeerd begrepen, maar vind het niet terrecht dat ik van aardig wat mensen een pb krijg dat ik maar op moet rotten van bokt. Ik ga geen namen noemen, de mensen weten zelf wel wie ik bedoel. heb de pb's allemaal al verwijderd want echt hier heb ik TOTAAL GEEN ZIN IN!!!!!!
zydeco schreef:heeft iemand misschien voor mij de link naar mees want volgens mij kijk ik in het 1 e pagina er weer eens over heen