Vanmiddag bij de dierenarts hadden hij met ondersteuning geen kracht. Hij ging achteruit en vandaar dat die 24 uur erop is gezet. Toen we hem gingen ophalen was hij wat krachtiger en is hij met 4 man ondersteuning naar de auto gelopen. Echt iedereen stond hiervan te kijken. Het klopt idd je moet hem als het waren leren lopen omdat de eerste uren het lopen is tegen gehouden. Maar je moet ook uitkijken dat je een dier niet onnodig laat lijden. Nu net is hij met een klein steuntje aan zijn billen zelf omhoog gekomen we hebben hele goede hoop ! Straks even een foto.
Zo ook weer even alle pagina's door geworstelt vanaf de laatste keer hier aanwezig te zijn.
@ Max : Ook van mij een voorzichtige felicitatie en hopelijk is het een vechtertje en komt hij de nacht goed door hij gaat in ieder geval de goede kant op zo te lezen.
@ Amandake: Hopelijk wordt er bij Ydwine snel een veulen geboren en komen de rillingen niet meer terug.
@ Nimber: Gefeliciteerd met de ggk hengst
@ Flettie : Jammer dat jouw hengst er niet doorgekomen is, laten we hopen dat het de volgende keer beter gaat en hij er wel doorkomt.
@ Maroes: mooie fjord en wat leuk dat ze nog steeds zo rolt.
@ Meavey : Wat ziet June er lief uit ook een mooie kleurtje.
@ CarpeDiem en @ IndianSummer als jullie behoefte hebben aan een gesprekje of een smsje vannacht laat het me dan even weten ik heb nog 1 nachtdienst en ben dus ook de hele nacht wakker( in het huis waar ik werk is het heerlijk rustig dus verveel ik me). Stuur maar een pbtje met je nummer en je krijgt vannacht bericht van me. Wel voor 22 uur sturen want anders ben ik al onderweg naar mijn werk. Als er nog meer zijn dan hoor ik het wel, voordat ik iemand vergeet, die ook een smsje wil.
zo staat luna er dus al een klein weekje bij ze heeft vandaag zo als jullie kunnen zien buiten gestaan en heeft uitgebreid liggen rollen. dat het arme beest nog overeind kwam is een wonder. deed een poging om haar te poetsen daar was mevrouw niet van gedient. toen ik haar uier wilde bekijken werd ze nog bozer. en keek even waaschuwend mijn kant op. ze is echt niet tegenieten geef haar geen ongelijk.
terrorieta eigenlijk het zelfde verhaal ook een humeur om op te schieten alleen wardeerde terra de poetsbeurt zeker wel ze stond tegenieten
het komt allemaal dichtbij zeg bij jullie. en geen van de merries is zeker nog van plan het vannacht te laten komen. spannend hoor voor degene die gaan waken, veel succes. nouja. ik weet niks mer te vertellen dus ik lees maar weer verder bij wat een schitterend veulen max