Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Myrdal

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:13

Vreemd, dan heb ik dat gemist, maar laten we hopen dat het klopt Haha!
Ik zie vanavond wel hoe de uier ervoor staat, alhoewel ik daar niet geheel op af ga, ze is teslotte maiden. Maar ik vind 10 mei in ieder geval een hele mooie datum Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:31

@ Esme_27
Het komt vast snel Ja Ach gut

@ Evy
Wat draagt jou merrie mooi bescheiden... weet je dit geeft mij hoop dat Fabiola toch drachtig is. Ze is de laatste tijd behoorlijk dikker geworden, maar nu ongeveer even zwaar als jou merrie.. iets dunner (zou half juli zijn uitgerekend, maar 2e scan was ze waarschijnlijk leeg)

@ Tinne
Die theezakjes Haha! ik lag helemaal dubbel Haha! Haha!
Mooie stal krijgt ze en wat is ze lekker dik Haha! en ze is wel een glimwormpje Ja

@ Gitta
Er komt ook voortuigang Go jij! Go jij!

@ Inowa Ach gut

@ Meavey
Foto's Go jij! Go jij!

@ Fnanne
Drachtige merries leuk he zo aanhankelijk Haha!

@ Cathy
Spannend Go jij! Go jij!

@ Sjen
Ach gut
Goed dat jullie langs kwam met die paarden Knipoog

@ Myrdal
Bedoel je die deuk die Vrijalover zei of bedoel je dit:
Afbeelding

Afbeelding

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:34

Nou ze heeft een punt bij haar buik, niet zo duidelijk als deze en een deuk in haar kont, bij de broekspier ter hoogte van de vulva. Ik maak vanavond wel even foto's

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:35

Volgens mij heeft Nuala voorweeën!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ging haar net binnen zetten, ze wilt niet eten en haar buik gaat tekeer!! Alsof ze 2 x adem haalt zeg maar... erg vreemd.

Ze wilde ook alleen maar kroelen en perste haar lippen samen.

Ik heb foto's gemaakt van haar uier en vulva ga ze nu meteen uploaden en daarna ren ik weer naar stal! Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:36

@ Myrdal
Is goed Knipoog
Dit is de punt van Misty op dag 323 en op dag 332 lag er een veulen dus pas 10 dagen later Knipoog
Toen zeiden ze ook van dan zou ik maar opletten Haha!

@ Esme_27
SPANNEND!!! Go jij! Go jij!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:44

spannend esme!!! Haha!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:45

Hier de foto's zojuist gemaakt van Nuala. Haar uier is groter dan 2 dagen geleden, zie foto's paar blz terug

Was het toch de slijmprop die eraf was gekomen Haha!
Oh ik hoop echt dat ik het wel goed zo en niet mezelf gek maak!!
Spenen staan ook uit elkaar nu! Toch?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:47

de spenen staan ook al niet meer naar elkaar toe zo te zien! Haha! ziet er hoopvol uit Knipoog

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:04

Ziet er hoopvol uit Esme_27 Ja ik hoop het voor je Haha!

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:10

Mijn Angel. Knipoog Nu 8 dagen overtijd...
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:20

Wat een leukerd heb jij Meavey! En 8 dagen over tijd al, ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden!

Esme, heel erg veel succes.. klinkt veelbelovend!

Tss, Ivanka wordt dus gewoon uitgelachen om haar theezakjes Tong uitsteken *LOL* . Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als die uiers vol zijn... ik bedoel, in deze lege theezakken moet toch wel wat melk kunnen Haha!.
Sjen, ik denk idd ook dat ze al eerder veulen(s??) heeft gehad, daar zijn dr uiers veel te uitgelebberd voor Knipoog. Nu vind ik het vooral erg jammer dat ik niet weet waar ze voor de vorige eigenaren vandaan komt (of nja, dat was een handelaar).. Nu weet ik daar niets over, was toch leuk geweest om daar het een en ander over te horen. Maar ja, we zien wel hoe het allemaal gaat lopen en wat er uit die theezakken gaat drinken over een paar maanden Haha!.

Alle wakers weer veel succes vannacht, Siena.. zet hem op! Hoe lang is ze nu al over tijd?

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:40

@Tine, leuke stal, heel erg ruim ook Lachen
Die theezakjes lijken wel heer erg op wat mijn merrie eerst had, ik wist toen ook niet of ze al veulens gehad had, maar iedereen zei dat dat niet anders kon en dan heb ik gewoon naar het kwpn gebeld en die wisten me direct te vertellen dat ze al 4 veulens heeft gehad en ook hun naam en de vaders... Als jouw merrie papieren heeft kun je daar makkelijk achterkomen, en is altijd leuk om te weten toch

@Sjen, ik hoop dat ze je toch verrast en vannacht gaat, vind dat je lang genoeg hebt gewacht Knipoog

@ Myrdal en Esme, spannend, ik denk dat jullie vannacht allebei wel een veulentje zullen hebben Lachen

Bij mij niet veel veranderinge; prutjes zijn nu geelachtig geworden ipv doorzichtig en ze is nogal onrustig geweest heel de dag.
Ze is ook héél erg aanhankelijk, zeker voor haar doen, normaal is ze helemaal geen knuffelpaard, maar nu lijkt het wel hoe meer hoe liever Ach gut (is eigenlijk al heel de dracht zo, maar nu echt extreem)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:58

Ben tussendoor weer even terug. Paard lijkt weer rustig te zijn... begon nu ook aan haar biks... Ik word gek van stress ondertussen!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:14

Esme_27: Spannend!!!! Denk je nog wel aan jezelf? Misschien een valiumpje innemen Knipoog

Even korte reactie. Heb niet zoveel tijd.

Bren staat met een nu nog dikkere uier op stal. Benen lopen op. Na longeren neemt het weer af(stappen).
Vulva vind ik nie techt anders maar goed ik kijk zo vaak dat ik het misschien ook al niet meer zie.
Wel veel gerommel in d'r buik. Veulen nog lekker fanatiek in haar buik. Morgen draagt ze al 3 weken over.
Toch heb ik nu wel een goed gevoel. Misschien dat we deze week wel een veulen kunnen begroeten.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:21

@Hannelore: Laten we hopen dat jouw merrie er nu ook wat vaart achter zet, al bijna drie weken Ach gut

@Esme27: Spannend, veel succes vannacht....

Nou, hier zijn de foto's van haar kont, ze zijn niet zo goed gelukt, het is in het echt een nog veel duidelijkere deuk, maar mevrouw draaide alsmaar met me mee, dus dan is het moeilijk foto's maken.

Afbeelding

Weet iemand wat voor een deuk dit is?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:29

Ik kan je foto niet zien Myrdal...

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:30

oh nu wel! Haha!

Wat een mega slappe banden zeg!! Die deuk... tja geen idee, gewoon slappe banden?

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:40

Mijn merrie is vandaag nogal omgeslagen in haar gedrag. Normaal is ze altijd haantje de voorste en staat ze overal met haar neus bovenop! Nu staat ze al de hele dag achterin haar box, ging alleen op de wei staan en kijkt af en toe naar haar buik. De uier is harder als voorheen. Lichaam is zich duidelijk aan het opmaken voor de geboorte! Maar ja dat kan nog wel dag of 10 duren!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:24

@ Myrdal: ik wist voordat je de foto ging plaatsen al precies wat je bedoelde! Dat heeft Siena ook! Dat is begonnen een paar weken geleden, toen ze ook de eerste tekenen kreeg van harsdopjes e.d Laten we er van uitgaan dat Siena een uitzonderingsgeval is en dat het bij Myrre wel wat betekend Clown
Ik heb nog geen schrijfmateriaal gevonden in de stal...ik zal vanavond eens goed onder het stro speuren Knipoog
@ Faniek: Zou wat zijn als Fabiola toch drachtig is! Maar zij had toch wel problemen met haar baarmoeder, kan er dan wel een veulen door?

Nou, iedereen weer heel veel succes vannacht. Ik zelf verwacht helemaal niets, ik wilde al bijna thuis gaan slapen maar ik heb morgen een lange dag en kan daar lekker doorslapen al is het steenkoud....Ze had vanavond trouwens wel een drilpudding kont. Maar de spenen zijn ingetrokken?! Ach, zoals ik al zei, ik verwacht niets, zoals het er nu naar uitziet gaat ze voor het record van Pride.

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:53

bij ons ook nog niets! ze heeft nu hele grote oedeem plek! lijkt wel een 2de buik! eerst was het een kleine bult maar nu loopt ie over de hele buik heen! we hebben een birth alarm omgedaan!! kan ik ook rustig slapen! Haha!
de banden zijn erg slap grote deuk in kont!
uiers lekker gevult! en kei hard!! *is dat normaal?* heeft ze al 2 dagen!

d`r buik word nu met de dag dikker!
tonnetje rond! Haha!
ze wil niet meer lopen ( nog geen 10 meter wil ze bij d`r stal vandaan)
ze was vandaag niet zich zelf! ze was een beetje narrig tegen andere mensen en heel erg aanhankelijk bij mij!
misschine dat het vanacht komt?
*hoop het !

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 00:12

wat een dikke buiken zeg!

Nuala moet nu toch wel bevallen hoor, die kun je zo de stal uitrollen!

Sjen: hou vol!! zul je net zien dat het komt op het moment dat je niets verwacht!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 00:26

Sjen schreef:
@ Faniek: Zou wat zijn als Fabiola toch drachtig is! Maar zij had toch wel problemen met haar baarmoeder, kan er dan wel een veulen door?

Toen de 2e keer Fabi werd opgevoeld dacht hij dat er een bobbel o.d. in baarmoeder zat maar kon niet met 100% zekerheid zeggen wat het precies was hij dacht dat ze leeg was. (Ze is een lastige merrie erg stressig veel persen onze DA's zijn ook niet je van het het)
Dus ik hoop nog stees 5% drachtig Haha!

Iedereen succes met waken!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 07:41

Myrdal: Die deuk heeft mijn merrie ook dat bedoelde ik met haar kont gaat op een dakje lijken Haha! denk dat dat per merrie verschilt wanneer dat begint ik zit nog maar op de 309 dagen nu!
Imposant: spannend dus hoeveel dagen is ze?
Sjen: Durf niks meer te zeggen....?
hannelore:tja beetje zelfde verhaal als Sjen wat houden de merrie's jullie in spanning..
Esme_27: blijven ademen hoor snap helemaal wat je bedoelt hoor het is ook allemaal erg spannend.

cathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:16

Nou, hier is er geen veulen geboren. Ik heb vanaf 14.00 gewaakt - de merrie was rond die tijd wat onrustig, strekte steeds elke 30 sec om de beurt beide voorbenen (kennen jullie dit?) en daarna begon rondjes te draaien op een plek alsof ze ging liggen (ze ligt al een paar dagen niet meer). Daarna heb ik haar in de gaten gehouden maar niks meer. Gisteravond had ze dikke benen maar die zijn vanochtend gelukkig wat minder en ze kegelt nog steeds. Hoe is het met jullie? Zijn jullie ogen nog open??????

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:39

De dames zien er goed uit hoor Meavey en Esmee!! OK dan!
Ben benieuwd wie van jullie 2tjes eerder is Tong uitsteken

@ Sjen: Odin moet nog een maand en een week.
Hoelang moet jouw merrie nog? Is het ook de eerste keer voor haar of niet?

@ Faniek: Ik hoop voor je dat Fabiola ook drachtig is. Vast wel toch Ach gut
Bij Odin heb ik ook heeeeeel lang getwijfeld, maar nu zie je het wel een beetje. Maar het is ook de eerste keer voor haar, misschien dat je het daarom niet zo ziet. Is het voor Fabiola ook de eerste keer of niet? Lachen