Gefeliciteerd Zamora, wat een schatje Benieuwd naar de sta en droog fotos!
Vanferrarius heel veel sterkte nog, wat een nare situatie... Ik snap ook niet goed dat je dierenarts deze keuze heeft gemaakt. Mijn dierenarts is zelf helemaal niet voor het opvoelen in de laatste paar maanden van de dracht. Snap wel dat jij van zijn expertise bent uit gegaan hoor.
Jij ook nog gefeliciteerd met je veulentje Fairhoeve!
En sterkte nog met het verlies van het veulentje vaan Suus...
Bedankt allemaal! Zal van weekend meer foto's maken Naam ben ik nog niet overuit haha. Hele lijst namen maar voor hengstje uit deze combi had ik nog niet.
Ik gok dat hij niet gaat schimmelen als ik zo zie maar geen idee. Vind erg gaaf dat hij geen wit heeft(misschien aan de voetjes maar hoofd en lichaam niet) vind dat echt mooi
gefeliciteerd! En op een woensdag zoals ik zei hihi
Marley is 312 dagen en begint wat aan der uiertje te beginnen. Vorige dracht is ze bevallen met een melktest van 7.2. En beide kanten even vol als de rechterkant op deze foto.
Vanferrarius...... Apart dat er inderdaad is opgevoeld zonder reden. Sterkte!
Luna.... ook bezig met de laatste loodjes.
Ik heb even een vraag voor degene die met een kwpn fokken. Staat bij jullie de dekking al gemeld in mijnkwpn? Bij mij staat hij er nog steeds niet in n vraag mij af of dat wel klopt?! Volgens mij stond hij er vorige keer al een aantal maanden in voordat het veulen kwam.
Moratoetje
Geplaatst: 15-03-18 13:10
Bij mij staat de dekking al gemeld in mijnkwpn, al sinds oktober 2017
Carmuh
Geplaatst: 15-03-18 13:15
Moratoetje schreef:
Bij mij staat de dekking al gemeld in mijnkwpn, al sinds oktober 2017
Precies, vorige keer bij mij dus ook zo vroeg, nu nog steeds niet.
Bij mij staat die er sinds begin januari op. Daarvoor was er wat fout gegaan. Ik had jaren geleden mijn lidmaatschap opgezegd, en vorig jaar weer lid geworden. Maar ondertussen een ander adres. Dat hadden ze niet gelinkt. Dus stond mijn merrie niet meer op mijn naam. Na 1 telefoontje was dat netjes geregeld.
Ook bij mij stonden ze er al optijd in bij het KWPN. Hier de gedachten en het ‘wat als’ even een beetje aan de kant kunnen zetten en ben nu vooral aan het genieten van het andere kleine mormel! Vandaag nog lekker een paar uur in de wei nu het weer het nog toelaat..
pretty
Geplaatst: 15-03-18 14:45
Wat een snoetje. Aan zijn dekentje kun je zien hoe hard hij al groeit.