Serieus ? Waarom ? Beukervaring gehad dan ?
Ach ik ben geen fan van koeien .... dat scheelt haha.
Ik vannacht speviaal ff kijken naar Ice, maar nee hoor mevrouw staat rustig ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chantalll schreef:Kabayo :![]()
![]()
Serieus ? Waarom ? Beukervaring gehad dan ?
Ach ik ben geen fan van koeien .... dat scheelt haha.
Ik vannacht speviaal ff kijken naar Ice, maar nee hoor mevrouw staat rustig ...
Kabayo schreef:Wat lief chantal
Ook al ben ik bang voor schapen
Ice houdt het zeker spannend..
Das mooi StalHD!
Lady word ook weer wat vrolijker heb ik het idee. Als ik op mijn kont naar haar buik zit te staren blijft ze lekker staan. Soms kriebeld ze lekker met mijn haaren zelfs als Zilver te dicht bij komt blijft ze staan , kijkt wel even boos maar meer niet. Het is zo'n speciale merrie
![]()
Ik zal binnen kort ook strips bestellen! Ik weet alleen niet hoe dat gaat met dollars? Heb dat nooit gedaan..
hihi marit , dat moet idd nog niet!
trysteffy schreef:Spannend ice!!
Waar bestel je die strips eigenlijk?
Chantalll schreef:Kabayo ;ach elke koeienboer lacht mij ook uit ... daar heb precies hetzelfde mee ... dat er i eens uit dat koppel koeien rook uit hun neuzen komt en ik geen kant op kan en het gekke is .... zijn het 100 paarden ???
![]()
nooit geen last.
Noisy schreef:Jaaa, lammetjes! Zo schattig als ze nog klein zijn. Die Walliser Schwarznase schapen zijn echt übercute![]()
[ [url=m/td8UxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toevallig zit er hier in het dorp iemand die ze fokt
Chantalll schreef:Vulina: Ja echt he brrrr ... moet er niet veel van hebben. Achter slot en grendel of veraf prima ... maar een Aai Dustin ??? Neu blijf wel ffies op afstand haha. Idd zoals Vulina zegt .. vond ik ze ook meer onberekenbaar als andere dieren *zal wel niet zo wezrn maar toch*
Cemlysach kleinigheidjes hou je !
Vulina schreef:Chantalll schreef:Kabayo ;ach elke koeienboer lacht mij ook uit ... daar heb precies hetzelfde mee ... dat er i eens uit dat koppel koeien rook uit hun neuzen komt en ik geen kant op kan en het gekke is .... zijn het 100 paarden ???
![]()
nooit geen last.
Dat heb ik exact hetzelfde. We hebben zelf 2 koeien, ik kom er niet bij in. Enge beestenIk vind ze altijd zo onberekenbaar..
Chantalll schreef:De ouders van mijn man hadden ook vleesvee, zat er tussen ... als die gekalft had berg je dan maar. Als je ook maar verkeerd keek naar dat kalf stoof ze over 3 hekwerken heen om je te grazen te nemen. Zijn pa was de enige die erbij kon komen. Brrrr ... zij hadden van die blonde nog wat beesten ... nee voor mij geen koetjes