haha ook dat is een voordeel eigenlijk charisma, kun je je eigenlijk ook niet onnodig zenuwachtig maken! Maar jou kennende nu, maakt dat dus geen fluit uit whahaha
Bedankt voor alle felicitaties! Zal zo weer even bij mijn zus en kleine neefje langs. Ze zijn vanochtend thuis gekomen.
Zo! En ik was gewoon bijna 10 pagina's achter met lezen
Geen kleine veulens meer gezien, maar wel kleine kittens? Gefeliciteerd!
Yunomi schreef:
Hier 2 geboren vannacht!
Een aantal flinke buiken ook gezien! O.a de merrie van Bimmetje, dat kan zo te zien nooit lang meer duren! Hera dr uier bleef ook nog niet vol las ik, die van Goldy is ook net een jojo, 'sochtends vrij gevuld en dan als ze uit het land komen is er niks van overgebleven
De rest die ik vergeten ben, sorry was ook zoveel bijlezen en ik wordt wat dement geloof ik
Vandaag heb ik Hera en Alta lekker naar buiten gelaten een uurtje (het is hier zo koud en waaierig, bij jullie allemaal ook?) en ze vonden het heerlijk. Vooral Hera was erg blij om even lekker rond te kunnen rennen. Alta galoppeerde lekker mee En ze wordt ook steeds nieuwsgieriger en brutaler, ik zat op m'n hurken Hera's benen te poetsen, stond ze plots aan mijn wang te snuffelen Zo schattig
Manlief is naar de show bij van Uytert, drie uur van huis dus, kijk ik net op de camera, gaat Ruubs dr es voor liggen. Straks heb ik nog de primeur whaha. Nee hoor ze gaat nog mooi n paar dagen wachten, eten is nu echt weer n stuk minder!
Mendy is vandaag 7 geworden! wordt al byna een oudje Dr buik groeit en groeit met de dag, net als dr uier, nog 2 weken tot de veilige zone!
Tjinta
Geplaatst: 29-03-12 21:16
Peetje en lisch.... klinkt goed... succes en hopelijk een veulen.
hihi Princeps dat is nu echt iets waar ik ook van geniet... die roze tornado is wel heeeeeel verslavend!
Princeps
Geplaatst: 29-03-12 21:30
Tjinta schreef:
hihi Princeps dat is nu echt iets waar ik ook van geniet... die roze tornado is wel heeeeeel verslavend!
Dwyne
Geplaatst: 29-03-12 21:38
Faniek; goed bezig met bijlezen! Komt hier net zo'n post gok ik gezien ik 2 dagen afwezig ben geweest. Je merries staan erg erg goed bij zo op de foto's. Hier ook zo een die na het wassen gelijk gaat rollen als ze de kans krijgt... Zou niet bang zijn dat ze niet drachtig is gezien der slanke voorkomen. Merrie van vriendin van me is echt heel slank nog ondanks der 8 maanden dracht maar die is toch ook echt drachtig.
Inowa; Hoe is het nu met Winoa, al wat rustiger of komt de beeb echt een stuk vroeger? Je 2 jarige blijft een leuke pony om te zien. Nog geen belangstellendenervoor gehad?
Pretty; huh een furminator die krak zegt? Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb er hier al een 5 jaar en doet het nog prima.
Faline; je gaat gewoon een reusachtige pony fokken! Wel apart dat je merrie zo groot doorfokt. Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje en beterschap voor je zus.
Pauk; hier ook een voetballer net als de vorige dracht, dus duim heel hard mee voor een merrie!
Neonlight: Neon groeit lekker, ziet er goed uit!
Al_Zawraa; Aziza is haast twee keer zo breed nu met veulen erin, vast een dwarsligger
Muzefee; Fijn dat het weer beter gaat met Nathalie! Een dwars veulen is nooit leuk/fijn. Heb nooit zoveel met vossen maar vind die jij ons altijd showt erg plezierig om naar te kijken. Is het toeval dat er bij Heidehof zoveel vosmerries lopen of echt voor gekozen? Malle Heaven beetje stuiteren, wel goed teken dat ze super fit is.
Peetje82; voor jou ook spannende dagen, nu het zonnetje nog weer terug en laat maar komen dat veulen.
Talishe; nog geen veranderingen bij je merrie? Wat je droomt krijg je dan vast niet, hier was het compleet andersom.
AGarcia; hopelijk geen migraine of stresshoofdpijn? Succes bij de HA.
Jastiehorse; jouw merrie heeft nog een mooie bescheiden buikje voor zover in de dracht of lijkt dat maar zo ?
Charisma; Wordt nu nog spannender, al bericht gehad dat de melder is ingenaaid? Die uier blijft vanzelf wel vol maar misschien wel wanneer je het totaal niet verwacht.
Eefiepeefie; Ook al in de veilige zone dus. Oedeem komt wel vaker voor hoor bij drachtige merries, bij de een heftiger dan de ander maar trekt wel weg. Je kan hooguit proberen af en toe wat te masseren met bijv. een koeling gel. Mits je merrie het toelaat natuurlijk.
Maneeltje; Gefeliciteerd met de mijlpaal!
Joto; goed om te horen dat alles goed is/gaat! Supermooi resultaat met Indira! Toppertje!
Pammes; Je merrie ziet er goed uit, misschien wacht ze wel gewoon totdat je geduld echt op is of je er niet bent. Merries werken niet altijd mee zoals wij het willen helaas.
Tjinta; potje geld ophangen voor het aangalloperende/hinnekende spektakel voor de voerkosten
Kitzbi; Kate wordt een flink grote dame zo te zien aan der benen! Heerlijk veulen
gblover; Welkom! Nog even afwachten en dan komt het veulentje vanzelf.
Lisch; spannend! Ik duim mee voor vannacht!
Balou_Lover; gelukkig kunnen veulentjes heel wat hebben met hun beschermende zak placenta eromheen. Maar kan me goed voorstellen dat het even schrikken was.
Sayenti; En is er vandaag een veulen geboren?
Amber; leuke droom maar helaas nog niet waarheid zo met al die berichten hier te zien...
Dustin_lover; We willen natuurlijk wel een foto van de nieuwe aanwinst! Wat is het voor een kpwn'er?
Yunomi; gefeliciteerd met de kittens Maakt het wachten op je veulen vast wat draaglijker. De toekomstige stalkatten?
Luckystory; Gefeliciteerd met de mijlpaal!
RvdB; Pfff jij helemaal klaar voor het veulen... komt het nog niet. Maar het is in ieder geval al gedraaid
YSR; 32 juryleden, finke klus om te regelen lijkt me maar erg leuk als het dan allemaal goed verloopt.
Bimmetje; Wilma lijkt er ook wel klaar voor, dus kom maar op met die babyboom.
Princeps; heerlijk is dat als ze dan zo ineens toenadering zoeken. Kan jouw roze tornado de zon niet terughalen naar NL?
En het lijstje blijft maar groeien met merries over de 320 dagen... zijn we hier nog lang niet! Hier staat mijn merrie sinds woensdag met de andere fokmerries overdag op de wei en 's avonds nog op stal. Ze schijnt het prima te doen in de groep (heb het zelf nog niet gezien ivm werk) ondanks dat ze soms best een bitch kan zijn naar andere merries. Wordt haar 'kudde' voor het komende half jaar met veulen aan de voet. Na de bevalling waarschijnlijk wel 24/7 op de wei. Lekker vakantie vieren.
Hier geen birthalarm, wel een bevallingsstal en camera erop en de DA om de hoek. Maar gok dat mijn merrie gewoon weer wacht tot iedereen eventjes 20 min weg is en het dan er snel uitfloept.
edit: Zo bijgelezen voor iedereen die wat gemist had
Christadk
Geplaatst: 29-03-12 21:46
Respect voor je bijleespost zeg!! Marit heeft idd een redelijk bescheiden buikje. Maar ze is ook maiden.
Ben ik ook heel blij mee! Vorige fokmerrie waar ze mee stond heeft ze de eerste drie weken het leven zuur gemaakt en haar steeds het land uit gejaagd... niet lief! Deze kudde is al een paar jaar bij elkaar dat scheelt denk ik ook wel maar ze voelt zich op deze stal ook net wat lekkerder voor mijn idee.
fijn dat je nu de juiste plek gevonden hebt. Altijd prettig om te zien dat je paardje het ook naar de zin heeft.
Pretty, jij had de furminator door midden? Ik ook vorige week! Ineens krakt ie doormidden terwijl ik gewoon aan het kammen was. Bij mij is ie gebroken in het handvat, bij jou ook? Vind het wel klote, ding was nog geen 2 jaar oud!
Gelukkig zijn er tegenwoordig heel veen goedkopere varianten furminators op de markt, scheelt weer in de kosten maar wel zonde na zo'n relatief korte tijd kapot.
Dwyne Helaas nog geen veulentje merrie begind wel steeds alleen te staan en vind gezeldschap echt niet meer leuk contact gehad met DA deze komt morgen vroeg. En denk niet dat ik alleen deze nacht de wacht moet houden denk ik dan zomaar