Onley, ik hoop voor je dat ze toch nog een nachtje binnenhoud zodat je haar kan volgen vanop de camera.
Ik heb ook al een slokdarmverstopping meegemaakt maar gelukkig niet bij mijn eigen paarden. Was het paard van een meisje dat bij ons op de wei stond. Dat was echt heel vies om te zien maar gelukkig wist ik ongeveer wat ik moest doen en was het ergste al voorbij tegen dat de dierenarts kwam. Ik geef hier gewoon hele wortels en heb er nog nooit problemen mee gehad. Ook met het veulen van 2009 nooit problemen gehad.
Gelukkig inderdaad. Belangrijkste is rustig blijven en ik heb haar toen meteen water gegeven waardoor het al wat los kwam en verder de keel gemasseerd. Alles kwam er langs haar neus weer uit en toen de dierenarts was het meeste al uit de slokdarm.
Ja, inderdaad. Schiet al lekker op bij tarinka. Uier heeft ze nog wel niet. Maar dat komt nog wel. Ben benieuwd wanneer haar veulen komt...
Ja ik stond ook een beetje te kijken van Das wel heul veul.. Maar ik voer ook veel wortels, nog nooit geen problemen gehad. Ik minder wel in brok behalve Paulien niet die is het nodig. Vic eet 10L emmer vol wortels per dag, de de rest krijgt 3/4 van de emmer.
zo ik heb me een fles wodka gehaald van ellende en daar drop snoepjes in gedaan zodat ik zwartze sau krijg lekker jum jum (verglijkbaar met dropshot enkel nog lekkerder)
Lekker veel wortelen hebben ze dan idd elke dag haha Peep krijgt 6 kleine worteltjes per dag.
Joto
Geplaatst: 05-01-11 20:15
Hahahaha fijne avond Onley!
Ja marlis je moet ze beetje verwennen soms hoor Het is hier hotel eet je rond haha
Laatst bijgewerkt door Joto op 05-01-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Cemlys
Geplaatst: 05-01-11 20:16
onley schreef:
zo ik heb me een fles wodka gehaald van ellende en daar drop snoepjes in gedaan zodat ik zwartze sau krijg lekker jum jum (verglijkbaar met dropshot enkel nog lekkerder)
haha lijkt me dat ik daar nog ellendiger van zou worden
onley
Geplaatst: 05-01-11 20:17
Joto schreef:
Hahahaha fijne avond Onley!
echt wel is ook goed voor de kou nee joh voor eraan te nippen is dat verukkelijk maar de fles is altijd zo snel op dan slaap ik ook veel beter en kan ik me wat meer ontspannen lol
Wat rot zeg. sjolvir, jij woont in dordt toch? Moet je je huis uit? Hoe zit het dan met de paarden?
horsii
Geplaatst: 05-01-11 20:24
staat een chemische fabriek in de Moerdijk in de fik. Zeer GIFTIGE en grote rookwolken verplaatsen zich naar het noorden. Dordrecht is inmiddels bereikt en Rotterdam staat ook in paraatheid. Iedereen moet ramen en deuren gesloten houden.
Laatst bijgewerkt door horsii op 05-01-11 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt