Hartverscheurend inderdaad, die foto's. Hopen dat haar temperatuur niet te hoog komt. Zo hebben wij hier ook al eens een merrie met baarmoederontsteking gehad, deze had ook het veulen verloren.
Hier krijgen alle merries tot het veulen gewoon een halve schep brok ('s ochtends en 's avonds) enn goede kuil. Overdag in een land waar weer een boel omhoog schiet, ze komen niks te kort, is aan de beste buiken te zien.
Talida
Geplaatst: 29-03-10 18:29
MelodyT schreef:
Heel gaaf halster.Hoe kom jij eraan als hij uit USA komt? Vind hem wel gaaf voor op de keuring!
Enne bimmetje welke kleuren veulenhalsters heb jij nog meer?
Hubbie vanochtend van Schiphol opgehaald en het van te voren al naar zn hotel laten opsturen
Hier krijgen ze overdag kuil in de bak. 's avond staan de shetties achter de stal met hooi. En Heiltje binnen met hooi en merriebrok. Niet heel veel van alles, want ze worden hier allemaal dik van lucht.
MelodyT
Geplaatst: 29-03-10 18:51
Talida: waar bestel je zoiets dan?
Ik laat ieder jaar bikini's uit Amerika komen maar dat is via via.. Betaal je nu niet ontzettend veel aan de invoer?
Talida
Geplaatst: 29-03-10 18:54
Denk wel dat je inderdaad het 1 en ander aan invoer betaalt als je het rechtstreeks van de leverancier laat komen. Dit halster zat gewoon in zijn koffer, geen haan die er naar kraait Je mag zoveel 100 dollar invoeren aan spullen geloof ik.
Noorwijdenes, heel veel sterkte. Het was een mooi veulen. Ik duim dat alles goed gaat met je merrie.
Veulen84, welkom hier! Die 20 mei kan wel kloppen, als ze niet op veulenhengstigheid terug is gedekt maar 1 cyclus later zit je ongeveer een jaar verder. Die puntige kont, ik denk dat dat ook te maken heeft met haar slechte conditie.
Veulenhalstertjes....Dotje had hem vorig jaar gesloopt, dus wel een nieuw gehaald, donkergroen. Past goed bij hengst en merrie.
Zitake spannend! Leuk halstertje voorbij zien komen ik heb een aantal nylon halstertjes in allerlei kleurtjes. Dus kom maar op met het veulen!
Zal zo wat foto's plaatsen haar uier is flink toegenomen en haar buik is van opzij naar beneden gaan hangen. Ze zit nu pas op 315 dagen ben benieuwd wat jullie straks van de foto's vinden. Ook is ze een stuk aanhankelijker en rustiger, denk ook dat het met de volle maan van vanavond te maken kan hebben.
Stephannie7
Geplaatst: 29-03-10 20:08
De foto's waren eerder klaar als gedacht, ze is maiden voor zover ik weet wat vinden jullie ervan?
Uier voor het weekend
Uier nu
manueeltje84
Geplaatst: 29-03-10 20:16
ik heb een rose halster, een baby bleu, en een heel chique leer halstertje van hb.
noorwijdenes: heel veel sterkte, hoop voor je dat de merrie straks weer goed opknapt.
Mooie melkfabriekjes voorbij zien komen, toch ook maar eens weer een foto maken van de melkfabriek van ukkie, die begint t ook wat spannender te maken waardoor ik me begin af te vragen of ze toch niet stiekum drachtig is van de eerste dekking
kyrkelover
Geplaatst: 29-03-10 20:35
IvysToeter schreef:
ben benieuwd naar nieuwe uierfoto's van joy
hoe maak ik een foto van Ivy haar uier?
ZO doe ik het ook zo ongeveer!
kyrkelover
Geplaatst: 29-03-10 20:37
Jha dat krijgt hij in 3 keer. Zo ook zijn hooi. Het is een e-pony hengst. Hij krijgt ook niet standaard 1 ding maar van alles zeg maar. En 25 kilo kan ook wat meer zijn, hij krijgt in ieder geval even veel hooi als het paard van 1,84 op stal.
Nada
Geplaatst: 29-03-10 20:38
kyrkelover schreef:
IvysToeter schreef:
ben benieuwd naar nieuwe uierfoto's van joy
hoe maak ik een foto van Ivy haar uier?
ZO doe ik het ook zo ongeveer!
Haha!! Zo hoeven wij dat niet te proberen . Dan hebben we een zware hersenschudding. Ik hang gewoon mn camera er ver onder met mijn arm, dat is nog enigzins veilig .