Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephany schreef:ja...daar word je niet vrolijk van..het is dus latijd weer een wonder op zich, een goede bevalling en een gezond veulen
crazy_funky schreef:eydis, dat heb ik nu ook.. ik laat n merrie dekken met de hengst van mijn keuze.. dus ik maak alles mee.. het kiezen van de hengst.. de dekking.. de dracht wat minder omdat ik n half jaartje weg ben.. maar de laatste loodjes, en hopelijk de bevalling!
crazy_funky schreef:@ eydis: ja dit moet nog gebeuren.. ik ga binnekort even langs de stal van de hengsten waar tussen ik nog twijfel.. zijn allebei van dezelfde pers. en dan ga ik n keuze maken.. de merrie word als het goed is eind april gedekt..
dianalamboo schreef:Syscha ligt er lekker bij
Eydis schreef:crazy_funky schreef:@ eydis: ja dit moet nog gebeuren.. ik ga binnekort even langs de stal van de hengsten waar tussen ik nog twijfel.. zijn allebei van dezelfde pers. en dan ga ik n keuze maken.. de merrie word als het goed is eind april gedekt..
Gaaf ik heb inmiddels een hengst uitgekozen en de merrie wordt eind mei gedekt want dan denkt de hengst pas.Maar ik wil eerst weten wat ik moet weten mbt de dierenarts etc.De merrie staat vanaf april met een boett deken op dus moet aan de hand gedekt worden, jammer genoeg laat ze weinig tot nooit tekens van hengstigheid zien.
Stravero schreef:Alweer een M bevallengefeliciteerd Maxi! mooi veulen
![]()
gaat alles wel goed met het veulentje van je?
Nu alleen Macy nog ofniet?van de M-en dan he
0riantje0 schreef:Ik volg het topic al een tijdje in stilte.. en vind het wel super interessant om allemaal te lezen en te volgen..
Heb al wel eens een bevalling meegemaakt en vond het toen wel heel bijzonder..
Ik ben alleen nog niet zo goed in de namen als jullie (van elk paard/pony) dus zoek me elke keer een ongeluk![]()
Stravero schreef:0riantje0 schreef:Ik volg het topic al een tijdje in stilte.. en vind het wel super interessant om allemaal te lezen en te volgen..
Heb al wel eens een bevalling meegemaakt en vond het toen wel heel bijzonder..
Ik ben alleen nog niet zo goed in de namen als jullie (van elk paard/pony) dus zoek me elke keer een ongeluk![]()
Je kunt iemand ook gewoon PB-enOf een link vragen al weet je de naam echt niet van de merrie
![]()