Pff, Indian nog steeds niks.. Kan echt gek van d'r worden

Slaapt ook heerlijk.. In de kantine.. Ik lig ook helemaal alleen, net als CD

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:amandakè schreef:Dierenarts is op komst,Ydwine beeft over haar ganse lichaam !
Hij zegt dat het niet normaal is,,is houd jullie op de hoogte,,duim aub dat alles ok is.
Laat hem even kijken naar het calciumgehalte in haar bloed en goed het hart controleren.
Macy had dat na de bevalling en kon ook niet meer stoppen met trillen. Ook stond ze als een idioot te zweten, heeft Ydwine dat ook?
Bij Macy was het calcium gehalte was veel te laag, wat soms voorkomt bij hoogdrachtigew merrie of vlak na het veulenen...
Na een simpel clacium/magnesium infuus was het over.
crazy_funky schreef:als ik het me goed herinner is ze een grullo bonte merrietoch?
Mac schreef:crazy_funky schreef:als ik het me goed herinner is ze een grullo bonte merrietoch?
Even op Meavey's site gespiekt: idd grullo (ziet er ook heel anders uit in zomertenue)! Gaaf!
Jeetje Max, wat een ellende! Moet het vanzelf weer aan elkaar groeien dan? Spannende nacht wordt dit ... sterkte.
Dana01 schreef:jullie vergeten Navajo...... hahahahah
Max, denk je dat die 24 uur genoeg is om het veulen te leren opstaan met een gips been?
in ieder geval heel veel sterkte toegewenst de komende uren..