Inowa, idd ik vind ook een opmerkelijke uier-vooruitgang een reden om te waken, uier moet niet persee bom-vol zijn. Hier zijn zowel Bolleke als Roza zonder kegelen of overvol uier bevallen, wel allebij een opmerkelijke verandering de dag zelf.
rockey, hoe gaat het met je merrie, hoop dat het nu doorzet en je snel een veulentje heb
smooi
Geplaatst: 04-06-15 23:19
Gewoon ff een Finn-spam... Hij wordt enorm veel gefotografeerd door onze verliefde lesklanten en stagiair(e)s dus aan foto's geen gebrek
Hier was hij 1,5 dag oud.
Ik zal morgen nieuwe plaatjes maken van lieve Kiss Aangezien m'n telefoon steeds piept dat er geen ruimte meer is om nieuwe foto's te maken (en ik zo laks ben dat ik elke keer denk "oh ja, ik ging foto's eraf halen" ), schiet dat er steeds bij in. Slechte eigenaar ben ik
Iedereen die wacht en waakt: succes. Het blijft warm vannacht, vind ik een heeeeele goede reden voor veulentjes om geboren te worden
jolandje
Geplaatst: 04-06-15 23:21
finn is leuk
Eilinora
Geplaatst: 04-06-15 23:45
pretty,knappe joey! echt een heerlijke brutale hengst.
polleman,die is ook al aardig dik
jolandje,nee idd ik vertrouw het ook niet helemaal.
knappe man sultan!
vanavond nog ff op stal gebleven en Aagje haar gedrag is wel verdacht. stond de hele tijd haar kont te schuren en de banden zijn echt nog veel slapper geworden. ook stond ze niet echt rustig,steeds wat grazen en dan weer rondlopen. stond niet echt stil dus.
wel even lekker verwend
jolandje
Geplaatst: 04-06-15 23:47
net alarm van glowy, niet echt iets aan de hand, ligt wel veel en gaat dan ook plat, ademt wel heel zwaar, kan best eens snel gebeuren
Tammiebels, alvast suc6 met de volgende inseminatie
Rockey, hmm verdacht zo stilstaan!! suc6
Suffie, hoe is Lara!????
Jet4You, 314dgn nog even en het aftellen kan echt beginnen, oei dat openknippen zal best even eng zicht zijn!
Jeniej, wat is het een mooie dame!!
Inowa, het is ook wel warm nu ineens, uier wel iets voller nu!!
Jolandje, wat een mooie foto van een heel knap hoofdje kleuren ken ik echt niets van!
Karin, oo leuk zijn eigen topic ga zo nog even snel spieken hoor!
Pretty, wat is Kikkie toch leuk zo benieuwd naar Cas merrieveulen ooo en Jess en Joey geweldig die gaat de dames zeker missen!!
l0esje, wanneer was jullie laatste ook alweer aan tijd? sorry weet het even niet meer!
Suffie en l0esje, dat wordt gezellig een bakkie doen
Polleman, wat ziet Bonita er toch top uit! 335dgn en nog sprintje trekken!
Tinnie, ben al lekker wezen spieken bij Kaasje (top naam) en Browny (zijn hoofd gaat echt wel passen hoor)
Tara, heerlijk 328 dgn!! Dagen gaan steeds sneller!
Sultan, wat is Kayden fotogeniek hoe hij in de camera kijkt met dat mooie hoofdje geweldig! Zolang hij plast komt het wel goed denk ik anders voor advies is va bellen!
Smooi, zei ik het niet, allemaal verliefd op Finn maar hij is ook echt gaaf! Ja ook wel Kiss even spammen hoor, het probleem met onvoldoende ruimte ken ik
Inowa, suc6 met waken!!
Jolandje, jij ook Suc6 zou wel heel leuk zijn zo kort op elkaar!
sultan15 wat een gaaf veulen. Kan je hem ook niet voelen?
smooi wat een schatje. mijn geheugen is ook vol. Maar moet eigenlijk naar een nieuwe telefoon die wacht al eventjes op me. Maar is altijd zo'n gedoe nummers kwijt enz.
inowa jammie een ijsje voor de warmte.
jolandje spannend
Jet4You wat vervelend hopelijk geneest het snel.
jobamara ze heeft energie voor 10.
Ik was vanavond in slaap gevallen op de bank en werd 1 uur wakker, er werd af en toe op de cam gekeken maar nu ben ik niet meer moe dus ben cam aan het staren
Fotsy
Geplaatst: 05-06-15 07:10
Geen veulens, ze wachten op het onweer zeker zoals die van mij, geboren in storm Inowa, haar uiertje zou wel eens snel kunnen volschieten Jolandje vals alarm dan! Rockey? Polleman ik blijf het een prachtpaard vinden, bon haar banden zien er ook best slap uit Wat een leuke veulenspam, blijven posten.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-06-15 08:15
Geen veulen?
Ik mag zo een kwakkie voor Neon gaan halen, ze is niet drachtig maar stond hartstikke hengstig. Erg vreemd, want ze was 20 juni geïnsemeerd, en zaten al vroeg met de scan vanwege het weekend. Hele korte cyclus dus dit keer.
Polleman , wauw hengstveulen proficiat!! Alles oke??
Fijn
suffie
Geplaatst: 05-06-15 08:46
Gefeliciteerd Polleman! Alles goed gegaan?
Balen dat Neon niet drachtig is, maar heb je niet een foutje gemaakt met inseminatiedatum? En door welke hengst heb je haar laten dekken, weer Cremello of ga je voor een andere Du Bois?
Lara begint haast te maken. Drie dagen totaal geen uier, slappe theezakjes zullen we maar zeggen en gisteravond bij het binnenhalen een mega-strak uier met mooie uitstaande spenen. Vanmorgen was het uier nog voller en er hangen harsjes aan. Dus...........kom maar op, ik hoef pas dinsdag weer te werken