CL, beterschap met je lappenmand veulen en zelf ook....
Maseike, ga je topic nog bezoeken.
Cynthia, slaapkop
, bij jullie de grond zo droog dat je er op kunt zitten? Hier niet echt... zeg maar.. totaal niet...
Marlis, lekker zo in het bosje.
Muzefee, enig met die reuzenbal!!!
DL, gefeliciteerd!
MI, hier overigens ook zo'n monstertje dat op dag 2 al met haar snuit in mamma haar brokken hing..
(je bent een fjord of je bent het niet..) en in de waterbak..
Die wij toen op stapel banden hadden gezet achter het hek... zucht.. en nog wat van dat soort grappen,
want juffie nuffie, vond wel weer een weg om toch met haar snuit erin te hangen.
En inderdaad, je wilt wel dat je merrie kan drinken, lastig hoor.....
BAaldag.. vriezer/koelkast vanochtend plas water eronder.... nog nooit gehad.
Dus hoger gezet.. want tja.. je moet iets..
Wil je net weg op je werk, belt je baas met opdracht, normaal niet erg.. maar oppas van hond op vakantie, dus die ziel zat in de auto...
De paarden kon ik niemand over bereiken... of die nou wel of niet buiten stonden.. grrrrr.
3 paracetamols verder en scheel naar de piroxicammetjes gekeken.. maar laten liggen..
Springles gehad, Toobs heel heel stout.. in uitjes braaf, steiltje braaf bocht om.... fluit gil geluid kop omhoog en foetsie was ie..
Heet niet voor niets ook wel Floepstrupper... smerige zwarte rat af en toe.. en hij lijkt!!! LIJKT!! zo'n engel.
Rondje bak gescheurd.. weer op hindernis aangereden en erover... (iedereen lag ondertussen in een deuk, maar ik hou niet van
die acties van remloos stuurloos snoeihard)
Blijkt de zwarte heks op de vereniging weer bezig te zijn geweest met roddellen.... grrrrrrrrr.... (over mij uiteraard..)
KOm je thuis.. hangt er briefje... waterleiding in kelder geknapt.. zucht...
kelder ondergelopen... ben niet eens gaan kijken.. morgen!!! ja, morgen... Kan nu toch niets met verzopen spullen.
koel/vrieskast nu geen plas meer onder maar nu alles in de koelkast bevroren...
en die lijkt kouder dan de vriezer.. zucht...
Morgen.. was het maar alvast morgen....