Niet stoppen met foto's spammen Kitzbi, Kate is echt om op te vreten zo leuk!
Ben heel druk bezig met organisatie van ons jaarlijkse 2-daagse concours in juni. Heb de juryleden (32 stuks) nu rond, nu bezig met sponsordingen en dit jaar hebben we voor het eerst een strodorp (er komt ook een Bokker!). Heel veel werk, maar zo leuk om te doen!
Yunomi
Geplaatst: 29-03-12 12:48
Rivj_Foxj schreef:
Jij ook Yunomi! Jack Russel pups? altijd schattig
Nee, geen puppy's. Het zijn toch echt kittens.
pretty
Geplaatst: 29-03-12 12:51
oh ik dacht eerst dat het ook puppy's waren
BA om als je zelf niet bij stal bent vind ik wel minder,kun je hem niet overschakelen naar iemand die er wel binnen de minuut staat? 5 minuten is toch wel lang als het mis aan het gaan is,maar wel beter dan niks!
Ik ben benieuwd hoeveel veulens er van het weekend geboren gaat worden! Die van mij heeft nog zeker een maand of 2 te gaan, al gaat dat ook wel opschieten!
Luckystory
Geplaatst: 29-03-12 14:22
Hier ook een BA hoor. Mijn staleigenaar heeft normaal zelf eentje, die wordt straks terug gebracht. Dus normaal zal die wel ok zijn. Maar moest hij stuk zijn ofzo, heb ik nog een back-up plan. Dan huur ik eentje met GSM-functie van een winkel. Ik heb gisteren gebeld naar die winkel en ze waren momenteel nog vrij. (Mijn zusje heeft al wel gereserveerd voor haar merrie die in mei moet bevallen) Prijs valt trouwens wel mee. 40 euro de eerste week en daarna 8 euro per dag. Waarborg van 50 euro. En de vorige keer heeft die de job goed gedaan. Ook makkelijk te resetten, je moet gewoon terug bellen naar de BA en dan is hij gereset. Als hij dan meermaals blijft afgaan, weet je dat het serieus is.
Bimmetje
Geplaatst: 29-03-12 14:53
Jullie gaan idd erg hard! Ook ik kan het moeilijk bijhouden allemaal. haha
RvdB, wilma heeft exact hetzelfde gedaan afgelopen zaterdag avond. Ook ik denk idd dat het veulen toen is gedraaid. Hier ook nog steeds niks hoor, maar denk niet dat nog zo enorm lang zal duren. Heb haar 10 dagen gegeven nadat ze zo raar deed. Ach ja we zien het wel.
Ik heb ook geen birth alarm. Gaat prima zo. Ik heb er maar 1 dus dat is goed te doen zo.
Bij inowa, ook spannend dus.
Leuke kittens geboren, gefeliciteerd!
Sorry voor diegene die ik nu weer vergeten ben.
Hier wilma op 324 dagen dracht. Uier blijft nu aardig vol en hard. Maar is nog niet helemaal vol zoals vorige keer op de dag van bevallen. Toen spoot de melk er ook echt uit en enorme harsjes elke keer. Daar wacht ik nu dus ook op hihi Geloof niet dat het nog zo heel lang zal gaan duren.
Ze maakt toch al haast,ik ben jaloers hoor,kom ik aan met ienieminie-theezakjes. (bij de pony's hé )
Nou passen ze leuk bij elkaar, niet dan! Ze zet er nu wel vaart achter ja. Maar goed, hoe lang blijft ze dat volhouden?? Dat weet geen mens!
pretty
Geplaatst: 29-03-12 15:44
we moeten toch weten over welke tieten we praten
valt helaas nooit te voorspellen hoe lang ze het volhoudt,ook al is de merrie nog zo voorspelbaar,ze kan het toch ineens maar anders gaan doen. Maar eigenlijk vind ik dat net het leuke aan de dracht zo op het laatst "zou het,zou het niet??" en dan hopelijk de blijde verrassing!
Bimmetje
Geplaatst: 29-03-12 15:49
haha ja idd, dat is idd erg leuk. Ben ik het helemaal mee eens en ik wacht dan ook 'geduldig' op dat moment.
Charisma
Geplaatst: 29-03-12 15:50
Feit pretty feit!
En al helemaal niet met maidenmerries en geloof Bimmetje dat jij net zo "geduldig" bent als ik!
pretty
Geplaatst: 29-03-12 15:55
nou, ik spring ook wel een gat in de lucht hoor als ik hier koeienuiers aantref. En die zenuwen die dan door je lijf gieren,leuk leuk
Ik heb een koeienuier (ale Hera toch)...maar hij blijft niet vol...
Bimmetje
Geplaatst: 29-03-12 15:59
owjawel, ik ben wel geduldig hoor haha Ik wacht gewoon rustig af, het komt toch niet eerder ook al wil ik dat nog zo graag! haha Ik word pas zenuwachtig als ik melk zie druppen en harsjes zie hangen!
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 29-03-12 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt
pretty
Geplaatst: 29-03-12 15:59
herinner ik me ook nog goed van bij mn warmbloed,smorgens altijd bij het zien van die uier,'s avonds dan
hihihi, respect dan Bimmetje! Ik heb geen geduld, echt niet, al moet ik zeggen dat ik van mezelf vind dat ik het nog goed uithou, gelukkig heb ik Bokt als uitlaatklep hihi. Pretty: ja, ik zie Hera niet he, dus ik kan mezelf niet blij maken met niks, ik weet pas iets als ik iets van eigenaresse hoor, dus vooral spannend als de gsm gaat