Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
balance schreef:Ozal, zou jij de link naar jou cam in je onderschrift willen zetten voor het gemak?
Over het kijken van cams. Sommige eigenaren prefereren het om maar een select gezelschap te laten kijken. Ik zou dat ook doen denk ik als ik een cam had, het is toch prive wat daar gebeurd. Als je wilt dat ongewenste kritiek uitblijft -wat voor mij al veel zegt over de uitzender- moet je het niet op een publieke plaats zetten lijkt me zo want je hebt geen controle over de reacties die erop komen.
Michelle77 schreef:@balance, hoe zou je dat dan moeten doen? beperkte kijkers? ik zou bijvoorbeeld wel zo'n cam willen, zodat ik thuis alles kan volgen. (paard staat op stal bij de eigenaresse paar km hier vandaan)
vrouwke schreef:hebben jullie de foto's gezien van het hengstje waar fancy mee gedekt is?
jullie zeggen niks van hem het is zo'n stoere bink
vrouwke schreef:hebben jullie de foto's gezien van het hengstje waar fancy mee gedekt is?
jullie zeggen niks van hem het is zo'n stoere bink
Spetter schreef:Fancy had net bezoek van een muis of zo. Hahah. Het zwarte stipje bewoog en rende heel hard weg toen ze stampte.
Even een vraagje, volg dit pas sinds gister. Maar hoe weet je nu welke merrie op punt staat te bevallen. Volg dit topic, in de hoop linkjes te zien, maar verder wel lastig te volgen. Mis dus steeds van alles, hahaha Maar wat verslavend dit!
Spetter schreef:Fancy had net bezoek van een muis of zo. Hahah. Het zwarte stipje bewoog en rende heel hard weg toen ze stampte.
Even een vraagje, volg dit pas sinds gister. Maar hoe weet je nu welke merrie op punt staat te bevallen. Volg dit topic, in de hoop linkjes te zien, maar verder wel lastig te volgen. Mis dus steeds van alles, hahaha Maar wat verslavend dit!
Fox_xy schreef:http://www.marestare.com/fikeminiatures.php hier is net een veulen geboren.
Cheveyo schreef:Fox_xy schreef:http://www.marestare.com/fikeminiatures.php hier is net een veulen geboren.
ik WIST het!!..was al bang dat ik ze zou missen...
ik zie Candy niet op de cam...hoop dat alles oke is maar ik moet nog bijlezen.
Spetter schreef:Heb 3 jaar geleden een bevalling meegemaakt. Merrie heeft wel een maand hars gehad en zeker een week melkdruppels. Uiteindelijk met volle maan geboren. We sliepen in een pipowagen (onze kantine bij stal) en daar hadden we een monitor. We wisten niet de uitgerekende datum, dus extra lastig. Maar een prachtige ervaring.
Maar ik bedoel, van die cams, hoe weet je van de vele cams, welke je het beste kunt volgen? Op het messageboard staan niet de merries, die bijv, NU bezig zijn, zoals sommigen hier linkjes plaatsen.
Maar heel bijzonder hoor, zo'n geboorte!
Spetter schreef:fancy ligt plat
oma schreef:Spetter schreef:fancy ligt plat
Al weken denken we dat ze gaat bevallen, en het gebeurt nooit, ik geloof het pas als ik pootjes zie
marielle19 schreef:nou was ik weer. mijn merrie heeft de uier nog net zo vol als op de foto die ik vanmiddag heb geplaatstbaby was lekker druk in de buik
mag ik misschien het linkje van fancy
oma schreef:Het veulen dat vanmorgen is geboren ligt in het hoekje met een paarsdekentje op, het is een heel klein wit veulentje, ik dacht eerst dat het een hondje in de stal was