Bacannie schreef:Ja het is de allereerste geboorte van een veulen die ik ooit gezien heb dus tuurlijk blijf ik kijken en druk ik niet weg. Ik mag toch wel zeggen dat het (voor mijn gevoel) er onrustig uitzag... ik ben ook maar een leek. Misschien hoort het wel. Maar goed ik ben de mensen dankbaar dat ik heb mogen kijken. Leer ik weer van.
Trek het je niet aan...

Moet je ook eerlijk zeggen dat als een bevalling zwaar is of het dreigt allemaal niet goed te gaan, ik altijd wegklik, wat dat betreft ben ik wel heel (te)gevoelig, kan niet goed tegen die beelden, ik volg dan via het topic wat er gebeurt en klik het beeld weer aan zodra ik weet dat het in orde is of beter gaat.
En in zo'n specifiek geval zal ik ook wel eens wat neergezet hebben dat ik er niet tegenkan, is ook een emotie op zo'n moment, zonder de eigenaar dan te bekritiseren....
En daarbij wil ik ook nog even kwijt dat wij (bijna)allemaal ons wel eens "schuldig" maken aan een opmerking of een emotie, zonder dan echt kritiek te hebben. Daarom, vind ik, dat we daar andere mensen ook niet altijd op aan moeten spreken, ligt er helemaal aan hoe de strekking is van het gezegde!
Barncam kijken heeft 2 kanten (de medaille ook altijd