mijn alert monitor heeft het ineens begeven Ik kreeg nog net een low binnen, van purdy en toen was het over
ik denk purdy! die is er maar vast bij gaan liggen....dat wil natuurlijk niet zo heel veel zeggen, maargoed.....
Oh, ik volg eigenlijk nu even niks, ben bezig, maar ik volg het hier, en als hier iemand zegt dat er een veulen komt maak ik weer even tijd
Euhm, ben ik nu erg blond of is het paard op de cam een ander als de Purdy die op de site staat? op de site staan namelijk fotos van een bonte Purdy
ahh ok haha toch te gauw gevraagd, maar omdat er net gemeld werd dat er ee nlow alert was voor little girl, en erna zei iemand voor purdy en op de site zag ik ook overal staan Purdy maar dan even over little girl heen gelezen Kom op Honey!
Uhm even domme vraag, maar ik heb die lijst op pagina 1 al paar x gescanned, maar zie geen purdy en ook geen little girl Ben ik nou zo blind?
Ja,maar ze drupt melk en dat is voor de eigenaar een reden om een low alert te geven.Meestal volgt de bevalling snel,als ze melk druppen.
Goeieavond allemaal, Twink is er ook weer even. Zie dat little girl low alert heeft maar dat zou best wel een high alert kunnen worden .Jammer dat het geen streaming cam is....