Mijn bolle word al dikker. Er begint al een heel klein beetje beweging in haar uier te komen. Ze is begin mei uitgerekend maar het zou me niets verbazen als het eerder komt. We zullen zien, het komt er uit als het klaar is
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Max schreef:We zijn net terug. De breuk is niet mooi net boven de knie. Het enige wat ze kunnen doen is 6 weken in het gips en hopen dat het geneest. Zijn eigenaresse geeft hem de kans gelukkig.
We denken dat de merrie erop heeft gestaan, het is haar eerste veulen.
Echt een joekel van een veulen en erg mooi dus we hopen dat hij er doorheen komt.
phew van 2 uur vannacht tot nu hebben we hem in bedqang moeten houden en voeden, ik ben kapot !

Ik blijf voor je duimen 
Hoe zit dat nou met dat boktkoppelveulen? Ik lees dat al een tijdje in het onderschrift van jou en Jeddah, maar ik snap het niet echt 
Maar als zn been nu in het gips zit, kan hij dan wel staan. Of is het nou de bedoeling dat je hem zes weken lang laat liggen en dat hij gevoerd word?
Kan je niet vragen of er iemand bij je wil komen liggen? Met zn tweeen is het natuurlijk altijd gezelliger, en minder eng als alleen 
Ik lees dat de dierenarts vannacht het veulen verwacht
En je camrera is er ook
Ik zei toch dat Ydwine wou wachten tot de camera kwam 
Die eerste foto is wel heel kunstig genomen 
Ik plaats vanavond wel een update (zal niet veel bijzonders zijn) en ook nog de foto's van Miss's buik en uiers op 290 dagen

!!!
Wat een benen zitten eronder zeg!
Ik weet zelf niet of ik hem die naam ook echt zou geven.
Maar of ik die naam echt zou geven weet ik ook niet.

Super dat hij een kans krijgt van jullie, ik zal heel hard voor hem en voor jullie duimen!!
En nog goed nieuws ook, want je hebt er dus waarschijnlijk een veulentje bij staan morgen!!
Jij ook succes alvast!
Ben benieuwd wat eruit komt!!
*edit: Ik heb ook gegokt
ofzo