Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Poepje heb ik nog niet gezien, maar Roos heeft de hele stal om geploegt dus dat word zoeken naar een speld in een hooiberg.
. 
parouscha schreef:Btw wat vind ik dat raar, dat mensen nog geen naam hebben, daar kan je toch 11 maanden over nadenken?, ik ga daar de 1ste maand al overna denken hoor voor beide geslachten, niet verkeerd bedoelt hoor
Al moest ik zaterdag wel even slikken, want ik dacht eerst dat het een hengst was, dus ik dacht dat ik een andere naam moest verzinnen, maar het bleek toch een merrie te zijn
Ze heeft zo'n lange staart en die kan ze halverwege helemaal naar achter doen, dus toen ik de staart omhoog deed hield ze blijkbaar de bovenste helft van haar staart plat tegen haar bibs... Tis ook zo lastig zo'n nat en plakkerig mormel van nog geen 2 minuten oud
omdat ik de namen die ik had verzonnen niet bij ze vond passen. Sjen schreef:Gefeliciteerd!!!!
Mocht ook wel eens he![]()
Hier is nog niets gebeurd, ik ga nu gauw de bus halen en zal vanavond weer updaten. Maar niets spannends nog in ieder geval!
.
. 

Gefeliciteerd Dennis
en haar buik is heel dik, maar dat is het dan wel. Haar vulva begint nu wel slapper en langer te worden. Ik wacht nog even op het kegelen (deed ze de vorige keer ook)......