Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Vulina: Rivanna 342 dagen MarryAnneR: Phoebe 337 dagen Cp112: SD Charisma / Cherry 333 dagen manuela_j: Luna 332 dagen Cp112: Mary Elizabeth / Lizzie 328 dagen Icecrystal: Yinthe 327 dagen Moner: Gisa 325 dagen Wennie19: ehnlay 322 dagen Ennasil92: Femme 321 dagen Ennasil92: Liedewij 321 dagen mirjamalvaro: Chablis de jeu 321 dagen Stal_HD: HD Tiz Dark Lady Gaya 306 dagen Moner: fayette 303 dagen
Wat leuk weer twee veulentjes erbij, gefeliciteerd Setelli en smeetje!
Het is toch hetzelfde veulen? Maar van twee bokkers
Dat had ik ook niet in de gaten
manuela_j
Geplaatst: 18-06-21 10:05
Gefeliciteerd met het mooie hengstje.
Ik ben ook zo benieuwd, maar er zit niks anders op dan afwachten.
Luna heeft het nu wel zwaar met die warmte, we zijn blij als het wat koeler wordt. Ik heb haar nu maar op stal staan. ( inloopstal met verharde paddock ) Normaal wil ze altijd samen staan, maar het boeit haar niks waar de shetjes zijn. Ze wil gewoon rust. En loopt nu ook wat moeilijker. Dik uier, warm pfff mijn oma loopt nog sneller met haar looprekje dan zij. Germ heb echt medelijden met haar. Ze kijkt ook erg chagrijnig, ze kijkt me aan als of ze wil zeggen “ jij bent dit schuld, ik wou dit niet he ……..”
MarryAnneR
Geplaatst: 18-06-21 10:08
Gefeliciteerd met de baby’s
Ik heb maar afgesproken op mijn werk dat ik even een paar dagen vrij neem om bij te slapen want ik roep geloof ik al 2 weken dat de baby komt.
Vandaag dus nog even camera loeren. Birthalarm vertrouwen en tot vervelens toe de oppas bellen of het nog goed gaat.
Nu zeggen de hier.. het gaat onweren dus vandaag komt er niets hoor. Dat weten paarden. Hebben jullie daar een mening over? Ik denk dat ze het zeggen om mij een beetje van de stress weg te houden
Man man.. ik geloof niet dat ik een geschikte fokker ben.