Hier een bolle Gipsy op 323 dagen, kan niet wachten.....
En haar uier(tje) Het is maar net hoe je de foto maakt.... Er zit wel enige vordering in, hoefde al niet meer te graven maar hoef nu ook niet meer op de grond te gaan liggen
anniekslijk en Alexandra dat ziet er veelbelovend uit
andreab jeetje krijg zelf de tranen in de ogen, wat een verdriet zeg en jullie hebben zo gevochten, wat oneerlijk ik moet ook woogy bijtreden, ik had niet zover gegaan dus jullie verdienen dat dit goedkomt, ik hoop nog steeds op een wonder, ook al ziet het er niet zo rooskleurig uit
leuke foto's van deja, amai die uitstraling zeg
gispy is inderdaad ineens heel bol, en wat een kleur
lief van je linda maar is hier even heel hectisch pffff dus als ik morgen wat meer tijd heb, zal ik nog wat foto's nemen van de meiden.
Hihi Cynthia, hier Darcy ook wel eens aan de achterkant zien springen/klimmen. Maar dit was zo'n mooi gezicht, Lies stond net te pissen van de hengstigheid en hij kwam helemaal enthousiast aanrennen en ik dacht; "nee jongen, dit klopt niet."
Alexandra, ik heb een spier- en gewrichtsaandoening, gaat een beetje met ups en downs, maar momenteel een beetje veel downs. Maar we gaan gewoon rustig door...
Fotsy
Geplaatst: 25-05-17 22:40
thanks linda en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik werk maar half time en ik heb het gevoel dat mijn dagen zo snel voorbij racen stop de tijd even
Alexandra, hoelang kan een merrie nu zo lopen eigenlijk , je zou toch echt denken dat die vannacht zeker moet komen
Het was een pittige bevalling. Mijn vader heeft flink moeten trekken en ze is ook uitgescheurd. Veulen had moeite met staan waarschijnlijk door het gladde vlas. Heeft gestaan maar nog niet gedronken en ligt nu te slapen. Moet ik hem wakker maken en weer proberen bij de moeder te zetten??
Kun je niet wat hooi over de stal verspreiden? Dan heeft hij wat meer grip om te kunnen gaan staan als je geen zaagsel of stro hebt... en je bent 2 uur verder, ik geloof dat ik wel even wat zou gaan helpen om hem te laten drinken....
rensju
Geplaatst: 26-05-17 06:35
Gefeliciteerd!! Mooi koppie.
Hij moet binnen 2 uur drinken en binnen 8 uur 2 liter biest wegdrinken volgens mijn DA. Als je denkt dat ie dat niet red dan zou ik hem helpen.. Maar dit zeg ik niet uit ervaring want die heb ik niet
Yeahhhh! Daar is de kleine vent dan eindelijk! Gezien het tijdstip waarop je de foto's plaatste is ie nu al ruim drie uur oud. Dan zéker bij mams zetten want ze gaan nu alleen maar van je af. Reuz dronk ook niet, dierenarts erbij, en na fles Pavo zagen we 'm opknappen. Kreeg ie praatjes en werd ie goed wakker.