[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:31

suffie schreef:
Silly1972 schreef:
Deze 2 heb ik besteld en de onderste heb ik nu binnen.

Hot Nauwkeurige PH 5.4-7.0 Test Papier Strips Indicator Papier Lab Supplies Litmus Testing Kit 80 Stuks Gratis Verzending
http://s.aliexpress.com/aIZJJrYV
(from AliExpress Android)

Universal indicator papers 80 Strips Ph 5.5-9.0 PH Alkaline Test Indicator Papers Lab Supplies
http://s.aliexpress.com/eaiqQBVV

Ik heb dezelfde besteld, volgens mij ook 1 of 2 januari. Nu kreeg ik van het weekend een mail van AliExpress dat mijn bestelling was verlopen omdat ik niet betaald zou hebben. Raar, want ik heb betaald met Ideal. Heb netjes een mail teruggestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie -O- Gelukkig gaat het maar om €1,42, maar ik vind het wel jammer.

Jeetje dat is raar :n

Heb je niet gekeken naar de verzendbevestiging dan?

Vulina

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:39

Ik kreeg een dikke week geleden een mail dat het is verzonden. Nog niks ontvangen..

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:43

Ik heb na het bestellen meteen een bevestiging gekregen en een paar dagen later een mail dat het verstuurd zou zijn. Dit klopt ook met de status als ik nu inlog. Ik heb ze iets later dan jou besteld, dus zou ze dan eind van de week moeten ontvangen. Zaterdag kreeg ik dus een mail met hetzelfde nummer, dat mijn bestelling gecanceld was, omdat ik niet betaald zou hebben. We wachten maar gewoon af.

Afbeelding

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:44

Ik wacht ook nog op een pakketje die mijn schoonzus voor mij besteld had via die website,een knuffel voor mijn zoontje,ik ben benieuwd..

Cemlys goed dat je naar jouw lichaam geluisterd hebt hoor!
Hier was de gevoeligheid in combi met zware reflux en de hele dag huilen. Als nieuwbakken mama genoeg om stress over te hebben haha.
Dat extreem gevoelige is wel altijd gebleven,hij slaapt nu nog altijd niet altijd door. Tot zijn 5 jaar werd hij wel 3-4 x per nacht wakker. :z
Gelukkig zijn dit uitzonderingen. :D

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:50

Pff, respect voor jou hoor! Ik heb twee super makkelijke jongens, ik moet er niet aan denken...

mijnlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:53

Pretty, haar uier is nog kei flubberig gelukkig, foto is idd van dichtbij genomen.

Vulina, nee helaas heb ik niet. Haar vulva is gewoon mooi schoon en ze heeft geen koorts.

Cemlys, haha ik vond t op een gegeven moment maar irritant dat ik niet meer zoveel kon doen bij de paarden. En merk t nu nog steeds, dat ik minder kan als voorheen. Maar ja hoort er allemaal bij he zeggen ze :D .

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:05

MaritB schreef:
Spannend Cemlys :)

Maar ik las nou niet of je keizersnede krijgt of 'gewoon' wordt ingeleid.
Ik ben 21 weken zwanger en werk momenteel zo'n 7u per dag en heb 2u reistijd en daarnaast huishouden en paard etc.

Voor m'n zwangerschap zat ik nog maar op 5u per dag werken want heb 2 maanden thuis gezeten vanwege burnout.
De eerste vanaf week 6 tot 12 extreme vermoeidheid maar verder op mentale moeilijkheden na geen issues ;)

Ik zou nu in theorie opbouwen naar 8u maar weet nog niet zeker of ik het ga doen. Ik was 2 weken geleden best flink ziek en nu lijk ik weer ziek te worden.

Volgens mij heb ik soms ook last van harde buik, maar kan het nog niet zo onderscheiden :P Vooral 's avonds als ik dan op mijn laatste krachten nog naar stal ga om uit te mesten.

Mijn buik is niet echt groot in vergelijking met andere, maar vind hem soms wel lastig :P (vooral met paardrijkleding)

Betreft Gwen, om haar maak ik mij wel eens zorgen over en hoe wat met de bevalling maar kan toch niets plannen en ik ga gewoon mensen verzamelen die enige ervaring hebben.
Soms vraag ik mij wel af of ze nog drachtig is, maar de buik is wel groot en haar gedrag verandert ook.. dus tja.. En opvoelen vind ik geen optie want ze laat het niet goed toe en met gesedeerd worden. Denk dat ik maar eens 20 minuten ga zitten voelen :P

Nee wordt gewoon inleiden, staat in elk geval geen ks gepland. Hier begon het met s avonds harde buiken, maar dat werden er steeds meer en uiteindelijk ook overdag en snachts.
Gewoon doen wat goed voelt wat werken betreft, als 7-8u lukt waarom niet (ik vond thuis zitten ook niks)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:07

mijnlieverd schreef:
Pretty, haar uier is nog kei flubberig gelukkig, foto is idd van dichtbij genomen.

Vulina, nee helaas heb ik niet. Haar vulva is gewoon mooi schoon en ze heeft geen koorts.

Cemlys, haha ik vond t op een gegeven moment maar irritant dat ik niet meer zoveel kon doen bij de paarden. En merk t nu nog steeds, dat ik minder kan als voorheen. Maar ja hoort er allemaal bij he zeggen ze :D .

Ja vreselijk, ik blijf ook zo veel mogelijk weg uit de stallen, want ik zie altijd werk liggen en dan sta ik weer te vegen of te voeren of uit te mesten :') nadien natuurlijk gigantisch last lol

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:25

Oh het wordt al spannend met ice!! hoe is het nu met haar?

ML fijn dat het mee lijkt te vallen :) laat het haar nog maar even binnen houden ;)

Marit weer helemaal erbovenop gekomen na je burn-out?

Pretty wat een zware periode zal jij gehad hebben na de bevalling! :oo

cemlys spannende tijd komt eraan!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:29

Ik lees net in IceCrystal haar topic dat de ph omlaag schiet. Dus misschien morgen een nieuwe baby om voor te smelten hier :):)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:33

Vulina schreef:
Ik kreeg een dikke week geleden een mail dat het is verzonden. Nog niks ontvangen..

Ooh nee dat kan nog wel even duren hoor, zeker nu Chinees nieuwjaar eraan komt.
Tot nu toe heb ik wel altijd alles binnen een maand binnengehad.

Suffie, hmmm heel raar dat heb ik nog nooit gehad.
Even afwachten dan maar anders even een mail sturen naar de verkoper

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:33

Oh dat is een goed teken! Spannend voor ice

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:01

Even een ego post hoor. ik ben zo zenuwachtig :o :+

PH 3 dagen terug;

Afbeelding

PH Gisteren;

Afbeelding

PH zojuist;

Afbeelding

Ik ga vanavond terug om nog een keer te testen maar in combinatie met haar gedrag van vannacht denk ik dat het niet heel lang meer gaat duren!!

hinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:02

Spannend......

FlokiFjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:03

suffie schreef:
Silly1972 schreef:
Deze 2 heb ik besteld en de onderste heb ik nu binnen.

Hot Nauwkeurige PH 5.4-7.0 Test Papier Strips Indicator Papier Lab Supplies Litmus Testing Kit 80 Stuks Gratis Verzending
http://s.aliexpress.com/aIZJJrYV

Universal indicator papers 80 Strips Ph 5.5-9.0 PH Alkaline Test Indicator Papers Lab Supplies
http://s.aliexpress.com/eaiqQBVV

Ik heb dezelfde besteld, volgens mij ook 1 of 2 januari. Nu kreeg ik van het weekend een mail van AliExpress dat mijn bestelling was verlopen omdat ik niet betaald zou hebben. Raar, want ik heb betaald met Ideal. Heb netjes een mail teruggestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie -O- Gelukkig gaat het maar om €1,42, maar ik vind het wel jammer.

ik kreeg die mail ook! maar heb ze wel al binnen... dus mss is er nog hoop :)

Oeh spannend ice! dat schiet echt al op :)

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:18

Pretty, we haddeb het af en toe en dan alleen bij de enters. We doen nu standaard een pil erun direct nadat ze afgelammert hebben ... sindsdien gelukkig geen gedonder meer maar blijft gewoon rot zoiets.

Cemlys !! Voor jou ook spannend. Wel ff spammen mey die babyfoto's straks !

Ice .... oehhhhh spannend !! Overnachten op stal ?

Vulina ... serieus ??? Een enkel breken in je laatste tremester brrr ... dat is echt zwaar .... nou ja vul maar in. Ik had de laatste weken zware Ichias ... verschrikkelijk
Bekkeninstabiliteit brrrr. 39 + 6 was ik er flauw ... heb me due middag laten strippen en bam abobd was Tess er ! Haha ... was het weet achter de rug en konden we weer verder ... *grin*

mijnlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:46

Cemlys, dat is dan idd t beste hahaha _O- .

Iceeeee spannenddddd...owh ben zo benieuwd!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:50

Oohhhh ice maar dan gok ik al op vandaag :):) spannend!!! Ben benieuwd naar de test van vanavond!!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:18

spannend Ice!! ik ben heel benieuwd!

Hier vier voorbeeldige zwangerschappen gehad,drie fijne bevallingen waarvan de laatste 2 lekker thuis en op en voor de uitgerekende datum..... en vier voorbeeldige meiden haha... de problemen beginnen pas als ze een jaar of 12 zijn :) ;)
Ik zou zwangerschap zo nog een keer overdoen, en de bevalling ook.... maar goed. leeftijd werkt een beetje tegen, en met 4 is het huis eigenlijk wel erg vol al..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:18

Pfoei... die mensen bevallingen parkeer ik even lekker tot na mijn veulens (hoop ik). Nog 3.5 week tot verlof en kan ik lekker waken. Iedereen verklaart me inmiddels voor gek, maar het is zoals het is en in deze situatie mag ik extra in mijn handen knijpen dat ik tot nu toe een aardige zs heb. Rijden deed ik toch al niet meer, alleen qua lopen moet ik het nu in de gaten houden. Dus prima en anders zet ik wel een bureau stoel in de stal zodat ik heen en weer kan rijden.

Spannend Ice!! Ik ben zo benieuwd.

Ik had strips bestelt maar ineens staat er urine bij. Zou dat goed gaan? Was wel via link uit dit of voorgaand dbt topic....

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:36

spannend ice, go go go, dit gaat echt niet lang meer duren *\o/* *\o/*

oh ik heb de melkstrips al van vorige week gekregen, had er zelfs meer dan 1 besteld :P
urine bij vermeld caesar, ik kan helaas geen chinees lezen :D

mijn bevalling is wel heel goed en makkelijk gegaan, alleen heb ik negen maand overgegeven :r tot in het bevallingskwartier :') en emotioneel, en een carpel tunnel aan linkerpols en ..... _O-
dus ook voor jou spannend cemlys, geniet ervan, zelfs van de bevalling, is heel uniek en speciaal, de rest weet je een paar maand later toch niet meer :D ;)
en inderdaad zo weet je wat je merrie's meemaken
wel wat complicaties zo te lezen, hopelijk vlug weg nadat beebje geboren is.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:32

Ieuw overgeven. :Y)
Had ik gelukkig ook niet.
Zwangerschap en bevallen geef maar hier. Wie wil de kleine? :')

Ooih ice spannend hoor,met dit kleurtje bevalt Lisa zelfs al een paar uur later!

Mijnlieverd als het flubberig is zou ik me geen zorgen maken nog!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:33

Liaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:35

Spannend en leuk. Kunnen we allemaal meekijken met Ice.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:48

Spannend met ice. Bij mn ene merrie als ze de 6.5 bereikt duurt het meestal nog een dag of 3, andere racet er ook in een paar uur doorheen. Vaak test ik wel wat vaker vanaf dan. Bij eerste merrie moet papiertje geel worden hier.
Laatst bijgewerkt door Cemlys op 23-01-17 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt