Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:CL heeft er ook al eentje, kan je man ook niet even hier komen om te poetsen?
En in januari al hier? Dat is wel heel snel! Hoe zit het eigenlijk met quarantaine?
Wat zoek je in een stalling? Kan misschien meedenken voor iets.
Wings_love schreef:Hahaha als ik lees waar jullie allemaal wonen, dan woon ik ten opzichte van jullie ook echt in een uithoek. Laten we zeggen.. Randstad Zuid Holland
Wat een leuk halstertje Venthe! Zal vast mooi staan op dat bruine merrieveulen dat ik voor je wens![]()
Sabahartje, en dan zal je zien dat het een merrie wordtwel een leuk cadeautje!
Hahaha Inowa, wat grappig dat dat zo verspringt
Neonlight schreef:Cemlys, volgens mij zitten KBK en jij een beetje in dezelfde uithoek.En Maatje31 zit daar ook in de buurt, en Vientje iets verder van de duitse grens, maar ook in die regio. Valt dus wel mee, is wel een uithoek maar toch gezellig druk met mensen hier in het topic.
Ik woon niet in een uithoek (, vind ik dan), maar hier in het topic niemand uit de buurt. Vorig jaar eentje in mijn buurt. Of CubaLibre moet de overtocht over die plas maken met Jill, dan heb ik er eentje in de buurt.