hier geen vlecht in de staart. Als er iemand bij de geboorte is leggen we de staart aan de kant, zo niet dan heb ik geen problemen met het uitwassen van...
Hier ook géén dekens op en wél vlechten in de staart, dan blijft de boel een stuk schoner en overzichtelijker. Bandage durf ik niet zo goed, ik ken een hengst die daardoor zijn staart is verloren. De vlecht gaat uit als ze voor het eerst naar buiten gaan.
Vandaag hebben we Venus en Sigrún gewassen en de manen en staart gevlochten, Sigrún haar manen zijn erg dik en gaan op sommige plekken vervilten, wil niet dat ze daar jeuk van krijgt, daarom maar penny-vlechtjes in.
Cynthia82
Geplaatst: 03-04-11 19:25
Anike, die Look at Me vond ik ook heel leuk. Ik twijfelde tussen Look at Me en Time to Play. Toen ik hem wilde kopen, was alleen Time to Play er nog maar, dus de keus was snel gemaakt
CL, dat gaat wel hard als ik jou zo hoor, maar ze moet het toch nog minimaal 12 dagen binnenhouden..
Ik zie een mooi puntdakje, Ubimone!
Nicole, heb toch maar braaf mijn huis schoongemaakt. 2 uur lang flink bezig geweest, maar een schoon huisje voelt toch een heel stuk prettiger En ik moet ook wel met 3 perzen in huis, zeker nu ze aan het verharen zijn. Dais heeft sowieso 2,5 uur losgestaan. Morgen ga ik haar weer knuffelen Epple Jack was best leuk. Ik heb momenteel alleen geen geld, dus heb alleen voedingssupplement voor Dais gekocht. Knap he?
YSR, Kiki is een lekkere haarbal zo
Stef, ik gok op Maddy 1.20m
Ik vlecht Dais dr staart in en ik doe hem ook bandageren als het echt zo ver is.
Wat een lieve foto van Jolene!
Hengst waar Dais drachtig van is, is gisteren Premium Stallion geworden! Er zijn maar 4 Welsh Cobs met dit predikaat in België!!
Paint_Lover
Geplaatst: 03-04-11 19:35
We zien wel wat Chennai gaat doen maar ze zal het voorlopig nog n weekje of 2 binnen moeten houden.... Morgen in ieder geval wel even de VA bellen want durf niet te lang meer te wachten met het open laten maken.
Wat leuk dat de hengst waar Dais dragend van is Premium Stallion is geworden!
Stef, ik waag ook een gokje, 1.25m
Wat een schattige foto van Jolene!
MI, hier word hij of ingebandageerd of er gaat een staartbeschermer omheen. Enige nadeel van de staartbeschermer is dat Chennai die af weet te werken en een bandage niet. Ik heb staartbandages leren leggen op school dus zitten ze niet te los maar ook absoluut niet te strak (want daardoor knel je alles af en kan je hele staart naar de kl*te gaan).
Bij ons op stal moet de eerste merrie vanaf woensdag bevallen maar die gaat standaard enkele dagen over tijd heen (of weken), ben wel benieuwd hoe snel er dit jaar een veulen naast staat....
Met peeps en kyra alles goed. Is echt een bijdehand dametje en al gegroeid. Halstertje past redelijk goed. Ze heeft vandaag meegelopen aan halster +touwtje achter peeps aan , ging goed voor de eerste x. Voetjes gevraagd en hoefjes afgeborsteld. Ook lekker gepoetst.
Eilinora
Geplaatst: 03-04-11 19:46
Cynthia82 schreef:
Hengst waar Dais drachtig van is, is gisteren Premium Stallion geworden! Er zijn maar 4 Welsh Cobs met dit predikaat in België!!
en op dezelfde show is de hengst waar pepper drachtig van is reserve dagkampioen geworden!!!
Cynthia82
Geplaatst: 03-04-11 19:52
Echt?? Leuk zeg Jij ook gefeliciteerd dan maar! Is dat die knappe schimmel waar je wel eens een foto van hebt geplaatst?
Dit is Sublime:
Eilinora
Geplaatst: 03-04-11 19:55
die schimmel ja,iemand van facebook heeft foto,s gemaakt van beide hengsten....en van sublime sponte ook onder zadel en geloof ook voor de wagen! zal eens gaan vragen of we die foto's mogen hebben...
ze is nu niet online op facebook en ik moet ook even pony,s gaan voeren dus je ziet ze wel of niet verschijnen dan..