THNX! iedereen! Als ik foto's morgen of zo heb geplaatst op me pc krijgen jullie ze zeker te zien! Direct iedeern oh hoi nieuw, En hoppa! live bevalling hier in die dikke buiken topic
Ik ga ook ff bijomen van de onverwachten meid! maar wel een prachtbeesie
twisterenn
Geplaatst: 17-04-09 16:43
Daaaag! meiden/heren
x
Fantast
Geplaatst: 17-04-09 16:44
Twisterenn en de andere 2 (namen weer vergeten ) van harte.
Ik ben vanmiddag lekker bij Yew geweest, stal weer helemaal schoon gemaakt, Yew lekker gepoetst en daarna nog een uurtje bij haar gezeten met een boekje vond ze erg gezellig en stond dus steeds met haar hoofd boven mij. We konden vandaag niet op de wei aangezien er een grote kraan stond die de sloot aan het uitgraven was maar ze vond het ook wel goed zo. Stiekem hoop ik toch ook bij die 4 te zitten, maar volgens PVD moet ik nog even geduld hebben en zal Yew zaterdagnacht voor het eerst moeder worden .
PVD wat ik me afvraag met dat zwart met ruin zou het ook voor Yew kunnen zijn zij is donkerbruin en papa is zwart
Je typed lekker door voor een 11jarige, Twisterenn Gefeliciteerd met je nieuwe Fjordenmeisje met de ehhhhh bijzondere naam
Fantast
Geplaatst: 17-04-09 16:57
quintusgl schreef:
Lekker he Fantast, ik heb gister 2 uur in de wei gelegen in de zon met boekje, hond en paard. Succes ook weer vannacht! gaat nu echt
Ja dat is heerlijk ze zou het normaal gesproken niet zo leuk vinden wanneer ik dicht bij haar ga zitten tijdens het eten, maar nu ze zwanger is vind ze al die aandacht heerlijk.
Jij ook succes met waken.
Sonja_vR
Geplaatst: 17-04-09 16:57
hier nog een "dikke" buik
27ste is ze uitgerekend en deze foto is van gisteren