Fox_xy schreef:Lees even mij EditSassy heb ik vorig jaar wel gezien.
Dan begrijp je vast wel wat ik bedoel en dat heeft niets te maken met het helpen wat je veelal op de cams ziet gebeuren.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fox_xy schreef:Lees even mij EditSassy heb ik vorig jaar wel gezien.
oma schreef:Stephany schreef:Fenneke, misschien bedoelt niet iedereen het als kritiek, het kan ook iets zijn wat je opvalt omdat je hetzalf anders doet (of geleerd hebt), ben het wel me je eens dat het eraan ligt hoe je iets zegt of neerzet.
Vanmorgen, bij de bevalling van een merrie, stond (de merrie stond ook!) de eigenaresse ook te trekken aan het veulen, maar het was duidelijk dat het nogal moeizaam ging allemaal, bleek ook dat het schoudertje van het veulen niet goed zat, dus moest ze wel deze actie ondernemen.
Mag ik hier wel even opmerken dat mensen vaak denken dat de schouders niet goed liggen omdat 1 beentje verder terug is dan het andere, en niet weten dat dat hoort.
Want dan zijn de schouders minder breed, en mensen willen graag de beentjes gelijk trekken en dan is de schouder breder en dus de bevalling zwaarder
Jethafa schreef:Ozal, hou nou op! Laat die mensen doen wat ze willen, je ziet niet alles op de cams en het zijn hun paarden.
Vrouwke, ik heb Topline ook aanstaan. Zij zit vandaag op 365 dagen !!!!!