Pff ik heb even bijgelezen vanaf pagina 378, wat gaan jullie snel zeg!
@ Nyckle: Mijn merrie staat nu ook gewoon op vlas maar een paar weken voor ze uitgerekend is strooi ik flink wat stro er boven op. Ben toch bang dat er wat vlas in het naveltje komt en voor een infectie zorgt ofzo. De man die het vlas komt brengen heeft me dit ook geadviseerd. Mijn merrie heeft ook nog nooit koliek gehad van stro.
@ FlairS: Wat leuk dat jou merrie gedekt is door Gameboy. Ik zie dat je in de buurt woont, ik heb nog niks gehoord over rhino.
@Casanova: Jeetje wat een buik heeft jouw merrie zeg! Het is maar goed dat ze snel is uitgerekend
@Suelza: Mijn merrie komt in een appart land te staan met uitzicht op de rest van de kudde. Ik durf haar niet tussen de rest te zetten, maar dat is meer uit angst dat mijn merrie een ander paard wat aan doet want ze is nogal dominant. Bovendien staat er op haar land dan ook wat meer gras
@ Liberance: Ik rijd al zeker anderhalve maand niet meer op mijn paard omdat ze echt aangaf het niet meer te willen (stilstaan en bokken). Ik longeer haar nu zo'n 20 minuten met alleen stappen en draven want galopperen wil ze ook niet meer. Als je aan de hand kan lopen is dat net zo lekker natuurlijk, als dat zou gaan met mijn merrie dan zou ik dat elke dag doen.
Ik merk nog niks van leven aan de buitenkant, zal vandaag is goed kijken.
Ik zit nog even te denken hoe ik het ga doen als ze moet bevallen. Het liefst zou ik een camera en een birthcontrolsingel willen gebruiken maar ik kan nergens vinden waar je dat kan huren en hoe dat werkt. Werkt de camera via internet of kan het ook zonder? Hoe doen jullie dat? Want ik wil het voor geen goud missen!