Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bacannie schreef:Ja natuurlijk! Het was ook niet negatief in die zin bedoeld... Ik denk dat ik straks ook niet weg te slaan ben bij mijn merrie met hopelijk veulen. Alleen het is zo onrustig om naar te kijken :o
Bacannie schreef:Ja natuurlijk! Het was ook niet negatief in die zin bedoeld... Ik denk dat ik straks ook niet weg te slaan ben bij mijn merrie met hopelijk veulen. Alleen het is zo onrustig om naar te kijken
Bacannie schreef:Wel handig, dat zand. Is volgens mij veel makkelijker dan stro.
Eyecatcher schreef:Bacannie schreef:Ja natuurlijk! Het was ook niet negatief in die zin bedoeld... Ik denk dat ik straks ook niet weg te slaan ben bij mijn merrie met hopelijk veulen. Alleen het is zo onrustig om naar te kijken :o
er zit boven in het scherm een heel mooi rood kruisje waar je dan op kan klikken en dan zie je het niet meer
Iris82 schreef:Ik was mezelf ook al aan het afvragen of camveulentjes nooit zelf konden leren staan.![]()
Je ziet zo vaak dat ze er mee aan het sjouwen zijn...
avandijk schreef:Bacannie schreef:Wel handig, dat zand. Is volgens mij veel makkelijker dan stro.
Goedemorgen, ben er ook weer. Zand mag hier in de stal, in NL verboden zover ik weet om te voorkomen dat urine in het grondwater terecht komt.
djuno schreef:moet zeggen dat jou "toon" het topic er niet gezelliger op maakt...en zo denken er meer over! Jij dient niemand zo de les te lezen...topic is niet van jouw!
En ja...ik trek mijn mond weer open tegen jou, een aantal waren blij dat dat eindelijk eens een keer gebeurde.
Hou op met je gekef....en blijf gewoon vriendelijk!
Heel simpel. Deze mogen hier ook wel van toepassing zijn. Je bent zelf in controle over de webpagina die is heel makkelijk weg te klikken. Als je iets onrustig vind dan kun je verder kijken om te zien waarom iets onrustig vind of wachten op updates of als je het té onrustig vind dan klik je het weg. Als je hier voor het eerst komt kijken, en je hebt weinig bevallingen meegemaakt, wees dan eerlijk tegen jezelf en houd jezelf voor dat je de kennis nog niet heb om de situatie goed te kunnen beoordelen. Dat kunnen zelfs ervaring merrie staarders vaak niet, omdat het via een cam er altijd anders uit ziet dan dat je zelf in de stal staat. Verder kun je vanaf de plek weinig doen dan óf kijken óf iets anders doen. Eyecatcher bedoelde het niet verkeerd en Bacannie vast en zeker ook niet.Citaat:REMEMBER........ We are invited into the home of the cam owner. We are a guest - do not abuse the privilege or you will lose it.
DO NOT - be critical of the labor process, the stalls, the cams, etc. If you don't like what you are seeing..... SHUT THE CAM OFF!
Bacannie schreef:Aah dat verklaart een hoop. Ik dacht al dat het zand was en verwonderde mij erover dat het hier in NL nooit zo gaat. Leek mij veel hygiënischer dan stro. Bedankt voor de opheldering!
Samsam schreef:ik dacht dat het voor de inprinting van het veulen ook goed was om direct contact met mensen te hebben.
Samsam schreef:Wel moeilijk schoonmaken zand!
avandijk schreef:Samsam schreef:ik dacht dat het voor de inprinting van het veulen ook goed was om direct contact met mensen te hebben.
Als je het goed doet, en opvolgt ook als ze wat ouder worden geloof ik daar ook in. Paarden gaan nou eenmaal een flink deel van hun leven met de mens doorbrengen. Maar.... daarvoor hoeven ze niet gelijk te staan hoor, althans, ik deed veel met het nog liggende veulen. Overal aanraken, enfin, je hebt vast een idee over imprint training. Niet schieten, dat is wat ik prefereer en ik weet dat er meningsverschillen over bestaan.