Ze is het duidelijk zat!! (vandaag 337 dagen)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en fijn dat dit een goeie da is!
) frenia schreef:mm: he bah wat lastig dat die nageboorte er nog helemaal op zat! gelukkig heb je de dierenarts erbij gehad! komt vast allemaal goed nuen fijn dat dit een goeie da is!
en geef Kenyi maar een knuffel met z'n navelbreuk.. 
magic84331 schreef:Hay iedereen proficiat met alle reeds geboren veulentjes !!
Mijn merrie is morgen (10 april) uitgerekend ...
Hier een uierfoto, helaas niet erg scherp, gistermorgen begon ze al te kegelen, ik dacht al dat het een paas-arabiertje ging worden .... niet dus
Vanmiddag zag haar buik er zo uit (nogal komisch zicht met haar birth-alarm om)

).
dat ging snel !
Zijn echt knappe veulentjes!

Ze heeft me vandaag gebeten (
) ze had alleen mn trui.. Maar dan nog, dat doet ze nooit! En ik zat niet eens aan haar uiers ofzo. Ik vind haar buik echt van vorm veranderd en ze heeft haar hooi van vanavond nog niet aangeraakt. Maar toch, met zulke uiers kan ik gewoon niet geloven dat die gaat bevallen.
En als ik dat ding aanzet vannacht, wordt ik gewoon écht vaak mn bed uit gebeld. Ook als hij op slaapstand staat. (Een paar dagen om het kwartier! Toen heb ik hem na 3 keer toch snel uitgezet.
) Blossom ligt heel veel op stal altijd. Ik kijk zo even of mn camera het doet. (Die heeft nog wel eens kuren) en anders probeer ik het misschien wel. Maar als dat ding 2 keer afgaat zonder dat er iets aan de hand is gaat hij weer uit. 
geen veulen 
Angel is vandaag voor de eerste keer gedekt door Curran
doordat ze er niet de hele dag naar buiten kunnen (vandaag eerste keer in de piste geweest) krijgt Dilhara natuurlijk streken en energie teveel
en valt dus zijn mams lastig en eet haar manen...