Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amandakè schreef:Dierenarts is op komst,Ydwine beeft over haar ganse lichaam !
Hij zegt dat het niet normaal is,,is houd jullie op de hoogte,,duim aub dat alles ok is.
amandakè schreef:Dierenarts is op komst,Ydwine beeft over haar ganse lichaam !
Hij zegt dat het niet normaal is,,is houd jullie op de hoogte,,duim aub dat alles ok is.
Nouran schreef:Ik heb net iemand gesproken die inderdaad zei dat ik uierzalf tussen de spenen moet smeren.. Het gebeurt wel vaker zei hij.. Fjoeh!! Een opluchting!! hhaha
amandakè schreef:Het was hetgeen MarijeR al zei,,maar daar het al beter was toen de DA aankwam,heeft hij geen infuus gegeven,omdat het volgens hem bij eventueel te hoge dosis gevaarlijk is voor hartaanval.
Dus ik moet haar goed in het oog houden en volgens hem gaat ze voor morgenvroeg bevallen (laat het ons hopen) en hopen dat ze het beven niet teruggkrijgt na het veulenen want dan moet ze wel een infuus.
Hij heeft heel lang naar haar hart geluisterd en alles was ok,ze had wel veel last van luchtophoping in de darmen.
Zo....bedankt in ieder geval voor jullie steun,toch fijn dat we mekaar hebben en BOKT natuurlijk![]()
Ik ben de ganse dag alleen hier voor de paarden en pony's en dan is het fijn dat je je hart ens kan luchten hier![]()
p.s. Mijn camera is aangekomen![]()