heb je weer nieuwe hoop voor vandaag? het is iig wel vreemd dat ze op stal gaat staan met dit weer.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb je weer nieuwe hoop voor vandaag? het is iig wel vreemd dat ze op stal gaat staan met dit weer.... 

MarijeR schreef:Ben blij dat ik nog even een paar weken pauze heb tot de laatste merrie
en welke? 
(nog steeds moe van de busreis van 23 uur
)
).
... Ik ben iemand die vrij dik opstrooit en mijn vader totaal niet. Er lag dus ook écht heel weinig in de stal. Ik heb er gelijk een heel nieuw pak in gegooid. Water was van de week ook niet goed verschoont, ook maar gelijk gedaan vandaag dus.. ik kan gewoon niet weg hier
. Maar, de stal staat zo goed als!! De deuren moeten er nog in, het dak moet er nog op en er moet nog bestraat worden, maar de muren staan iig
. 
) 

.
Moedernatuur's logboek voor merries.
. Volgens mij is ze Macy op haar hoeven aan het tikken
dat ze eens normaal moet gaan doen.
) en leuke mensen leren kennen daar
.
!
!!
. En dan ook nog proberen het net voor onze majesteit haar boek gepubliceerd te krijgen. Onfatsoenlijke griet! 
klinkt erg leuk 
en inderdaad wel balen dat het hier slecht weer is! 30 graden is toch echt beter
Esme_27 schreef:Nuala ging vandaag liggend grazen...
. Van jaarling tot 8 jarige dekhengst tot drachtige merrie aan toe. Zelfs als ze plat liggen kunnen ze grazen
.
Is haar uier dan nog gegroeid voor de bevalling of ging dat tijdens?
van...
) veel succes vannacht, hopenlijk gaat het beter dan vorige nacht
MarijeR schreef:Een vervelende mededeling voor iedereen die nog aan het waken is:
Macy is weer thuis en met de regen hier, is ze gewoon hele dagen aan het msn-en, mailen, bellen en sms-en met andere merries
Ook is ze bezig met haar 2e boek...
Vandaar dat opa Sepp tegenwoordig zoveel op Myron past, Macy heeft het errug druk
Ik heb de titel van haar nieuwe boek: "Veulenen voor gevorderden: Drijf je eigenaar tot het uiterste..."
Dat beloofd wat

(Misty deed het bij mij heeeeeeeeel onverwachts want had niks klaar staan)