Ik gebruik gewoon de normale camera van de telefoon, flits aan, en ik kan mijn volume naar beneden knop gebruiken om de foto te maken. Dan richten op de uier en klikken maar! Ik kan zowel onder de buik de foto's maken als tussen de achterbenen, dat gaat hier heel makkelijk. Maar mijn merrie laat dan ook alles eigenlijk wel toe.
berdien85
Geplaatst: 19-03-19 19:16
Ahhh ok.. Thanks! Ik ga een nieuwe poging doen!
Al_Zawraa
Geplaatst: 19-03-19 19:27
CP, hopelijk laat ze je niet te lang meer wachten. Ik had inmiddels toch al wel een veulentje verwacht hoor, wat een fopmerrie!
BM, wat vervelend dat het nog steeds niet goed is. Hopelijk slaat de AB goed aan, en draagt ze de dracht gewoon uit.
Het was me al opgevallen dat Aleeyah haar banden al wat losser werden, maar op de camera was het gister helemaal duidelijk te zien, puntkontje
Iemand zei iets over testen antistoffen van het veulen. Hoe gaat dat precies? Ik ga dat bij deze denk ik ook maar even laten doen voor de zekerheid.
berdien85
Geplaatst: 19-03-19 20:20
Cp ze lekt!!
AM_Horses
Geplaatst: 19-03-19 20:23
Cp. Dat kan niet lang meer duren
Vulina spannend!
Volgens mij is er nog geen topic voor 2020. Wild Thing is ook al gedekt. Ik hoop dat ze gelijk drachtig is. Anders ben ik bang dat we weer flut cyclussen krijgen.