Vorig jaar heb ik het zonder melktesten gedaan, maar wil het toch eens gaan proberen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:melktesten moet ik ook nog, maar ik kijk wel even of ik ze bij de groot handel kan bestellen, alieexpress is soms zo n gedoe.
Silly1972 schreef:Cemlys schreef:melktesten moet ik ook nog, maar ik kijk wel even of ik ze bij de groot handel kan bestellen, alieexpress is soms zo n gedoe.
Zo'n gedoe is het niet hoor, je klikt op bestellen, betaald via ideal en dan wachten tot ze binnen komen
volgende week is het chinees nieuwjaar dus kan ietsje langer duren (zijn dan minimaal een week dicht)
Fotsy schreef:Go go go ice
Mijnlieverd ja even in de gaten houden, het kan ook zucht zijn
Oh en ken dat gevoel, die constante bezorgdheid.
En toch is het heel verslavend, de dekking, de dracht, het kleine wondertje, die spanning, die slapeloze nachten , werkafwijkend zenuwslopend en verkorting van mijn leven![]()
Welkom terug cemlys, hoe gaat de eigen buik?
Silly1972 schreef:Och jeetje Mijn lieverd, ik begrijp het helemaal.
Ben zelf nooit bevallen, maar lijkt inderdaad wel alsof ik zelf moet bevallen haha
Mijn eerste veulen, haar eerste veulen, gaat het wel goed, drinkt het goed, komt de placenta er goed vanaf, groeit het wel goed op etc etc
We moeten nog 30 dagen voor ze veilig kan bevallen.
Heb inmiddels 1 van de twee melktesten binnen van Aliexpress en ziet er goed uit, maar ja of het ook goed werkt weet ik natuurlijk niet, maar ga er wel vanuit.
Cemlys schreef:Zoals hierboven dus al allemaal beantwoord
En ja ik ben huge, dus uiers kijken zit er hier voorlopig nog niet in. Ben al blij dat ik een sok aankrijg (moet hiervoor al aardig moed verzamelen).
Silly1972 schreef:Deze 2 heb ik besteld en de onderste heb ik nu binnen.
Hot Nauwkeurige PH 5.4-7.0 Test Papier Strips Indicator Papier Lab Supplies Litmus Testing Kit 80 Stuks Gratis Verzending
http://s.aliexpress.com/aIZJJrYV
(from AliExpress Android)
Universal indicator papers 80 Strips Ph 5.5-9.0 PH Alkaline Test Indicator Papers Lab Supplies
http://s.aliexpress.com/eaiqQBVV
(from AliExpress Android)