Weten geen einddatum.. Is in Ierland gedekt. Wel een hele volle uier, slappe banden, gapen, liggen, onrustig en gister zat er heel licht biest aan de uier....
Hou jullie op de hoogte!
Jullie ook succes met de merries!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sultan15 schreef:Inowa wat een lieve foto's! pepper en aagje hebben echt lieve koppies!Pepper lijkt van voren veel dikker dan van de zijkant zeg! Van de zijkant lijkt ze niet drachtig, maar van voren weer wel. Hoe is haar uier nu?
En gaat met Joy ook alles goed? weer wat meer op gewicht?
carola schreef:Even een vraagje aan jullie: wat zouden jullie doen als jullie gevraagd word of er een merrie gebracht kan worden die dan bij mij moet gaan veulenen. Ik moet alle zorg op me nemen en waken enzo. Hoe zouden jullie dat doen met het risico en wat zijn reële kosten daarvoor? Het gaat om een KWPN merrie.
Fokfanaat; mooi veulen! Vind je het jammer dat ie niet van jezelf is?
En ik zit nu op 289 dagen, dus ook al dichtbij! Over een maandje komt hier gewoon een babyboom!
polleman schreef:Leonoor sorry voor mijn vorige bericht had het verkeerd begrepen,
ik dacht dat je het over een merrie had waar je juist vermoeden van had dat die drachtig was,
wat vervelend dit, gelukkig ben je er nu achter gekomen,
ga je haar dit jaar weer laten dekken?
en heb je nog wat drachtig voor dit jaar?
jeniej schreef:Ik lees een tijdje mee, maar nu zie ik allemaal uier foto's voorbij komen en nu begin ik te twijfelen of mijn pony wel drachtig is. Ze is 12maart uitgerekend maar heeft echt nog veel minder uier dan de meeste foto's die hier al geplaatst zijn en ik krijg er ook geen melk uitgeknepen. Is dat normaal? Het is wel een maiden. Dit is nu haar uier
[ [url=m/XWxK2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit verder geen verandering in lijkt wel iets groter dan die was maar dat weet ik niet zeker..
Verder dacht ik wel dat ik het veulen had zien bewegen maar ook daar twijfel ik nu aan. Haar buik deed (snel) schokkend bewegen.maar dat heb ik nog maar een keer of 4 gezien..