Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mexxuna schreef:YEEEHH! wat een gaaf veulen van Whisper en Patrick!!
Echt een scheet, dat is het wachten wel waard! Kan naar de foto's blijven kijken!
Cynthia82: Mijlpaal! Denk niet dat ze je zo lang laat wachten als 't paard van Olijf..
Olijf: Ben je al aan het waken, of is dat ook niet nodig geweest?
Hoe gaat 't met de uiers?
Mexxuna schreef:Is je veulen al verkocht, of bij de aanschaf van je paard meteen een deal kunnen maken?
Omdat er mede-eigenaar stond..![]()
Spannend hoor, maar het komt vast goed, ze doet er alleen wat langer over!
Cynthia82 schreef:
Mexxuna schreef:Dat is een mooie deal Olijf, je merrie heeft ook echt een mooi papiertje!
olijf schreef:Mexxuna schreef:Dat is een mooie deal Olijf, je merrie heeft ook echt een mooi papiertje!zal maar niet vertellen dat ik dacht dat ik een Don Shufro X Contango gekocht had!! Stond zo op het bord op stal.
En ik ben niet van de papieren, ik val op een paard. Maar toen ik het papier zag en Jazz zag staan![]()
Maar ze lijkt meer op haar pappa gelukkig. En achteraf kwam ik er pas achter dat het zo'n mooi papier was. Hier geleerd op Bokt
Bonnieaw schreef:hihi olijf ik zie nu pas dat je precies voor mij geantwoord had!!! Fijn dat de fokker haar uiteindelijk toch wilde verkopen! Vind je het fijn dat je al een (mede)eigenaar hebt voor het veulen of had je het liever alleen gedaan? Ik kan diverse voor- en nadelen bedenken voor co-eigenaarschap van een paard namelijk
Mexxuna schreef:olijf schreef:zal maar niet vertellen dat ik dacht dat ik een Don Shufro X Contango gekocht had!! Stond zo op het bord op stal.
En ik ben niet van de papieren, ik val op een paard. Maar toen ik het papier zag en Jazz zag staan![]()
Maar ze lijkt meer op haar pappa gelukkig. En achteraf kwam ik er pas achter dat het zo'n mooi papier was. Hier geleerd op Bokt
Ik heb geen nare ervaringen met Jazz nakomelingen, misschien mede doordat ik ze gereden heb uit een hele fijne merrie-lijn.
Dit waren echt schatten van merrie's met een ongelooflijk goed (werklustig/presterend)karakter.![]()
Maar wel grappig zeg, dat je uitging van het naambordje!en dan zie je ineens het papiertje... haha!