Jatsie: geen idee, heb er nog nooit van gehoord...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Charisma schreef:Mooie buiken komen er voorbij, Muzefee dat wordt een echte babyboom bij jullie! Supermooie merries wel allemaal hoor!
Eefiepeefie wat een ton is Urtiga voor een maiden seg, daar is Hera in sportvorm tegenofwel heeft die kleine een olympisch zwembad ofwel is het een heeeelllleee grote!
Woon in dezelfde straat als mn zus, dus lekker makkelijk naar huis lopen daarna.
maar uier was vandaag alweer meer gevuld
Loopt soms nog wel wat terug (ene dag meer dan de andere) maar volgens mij duurt dat niet heel erg lang meer. (Maar ja voor t zelfde geld neemt ze ons in de maling en gaat ze ook lekker 2 weken overdragen
)
JastieHorse schreef:Muzefee mooie buikjes hoor. Zijn de paarden allemaal familie van elkaar?
In feite hebben we zo nog 3 verschillende bloedlijnen lopen, maar ze komen vaak wel weer uit diezelfde hengst (Gredington Viceroy). 
Teken dat ik doodmoe ben, maar 's avonds heb ik altijd even een opleving.
DA erbij is altijd wel fijn! 
We hadden de ene groep pony's binnen en toen moesten Heaven en de andere 2 nog. Ik hoorde in de verte al dat ze aan hun dolle uurtje begonnen waren, dus die gingen met een noodgang door het land.
Aangezien we met z'n tweeën waren besloot ik eerst Heaven maar mee te nemen, dan konden we later die 2 samen meenemen. Ik heb het geweten! Ik had niks te vertellen, staart er op en gaan.
Maar dan heb ik zo'n hekel aan die stalhalsters, daar heb je dan niks mee te zeggen (werk 90% van de tijd met touwhalster), dus we zijn al stuiterend bij de stal gekomen. 

Zat op het werk bij te lezen en internet klapte er iedere keer uit, heb er uren over gedaan en wordt ook een dagje ouder en dementer geloof ik.
Wees stil de buren gaan me dit niet in dank afnemen
een 19 jarige kwpn merrie, hopelijk braaf genoeg voor mijn vriend om lekker samen buiten te rijden.

kan me niet voorstellen al dement.... hihi.
olivia maakt het spannend!
Word wel een veulentjesweekend denk ik!