jha ik heb zo'n zelfde hiboune. Ik verwacht een b pony veulen dus zal erg klein hoofdje hebben.
miszlisanne
Geplaatst: 29-03-10 14:06
jeetje noorwijdenes sterkte!!
Mauve7
Geplaatst: 29-03-10 14:16
Wat ontzetend balen Noordewijs, sterkte! Het is altijd lastig na zulk verdrietig nieuws maar ik wil alle andere van harte gefeliciteren met de veulens. Ik ben een paar dagen niet online geweest maar ik las zo snel van pippalex, bren79 en FM dat er mooie veulens zijn geboren.
Ook even een ego berichtje van mijn kant; Sasja was afgelopen zaterdag 300 dagen drachtig! Het was lekker weer dus even wat foto's gemaakt:
Sinds een week begint de uier iets te groeien:
Gisteren zag ik trouwens dat ze haar staart aan het schuren was, iets wat ze normaal niet doet. Zou dit komen door de eiwit in de merriebrok of door iets anders?
Mijn merrie is nu 319 dagen en haast nog slanker dan die van Mauvestraat volgens mij
Mauve7
Geplaatst: 29-03-10 14:41
Bedankt voor de uitleg. Ik heb het met mijn andere merrie nooit meegemaakt dus vandaar dat ik het niet zeker wist.
Het is haar eerste dracht dus ze houdt de omvang nog netjes. Tot anderhalf week geleden had ze nog echt ienemiene theezakjes dus voor mijn gevoel heeft ze in deze korte tijd toch redelijk wat uier gekregen. Maar in vergelijking met andere hier is het inderdaad nog niet veel .
Ze doet ook nog aan een beetje zwangerschapgymnastiek, blijft ze fit van!
Noordwijdenes: Heel veel sterkte! Wat vreselijk om dat mee te moeten maken.
Wilma is vandaag 314 dagen drachtig! Over halstertjes gesproken, ik heb er nog geen! ik pluk er wel 1 uit de voorraad als het zover is. Weet nog niet welke kleur ofzo, maar dat zie ik dan wel.
Noorwijdenes, sterkte. Vreselijk om mee te moeten maken. Hoop dat je merrie snel het besef krijgt.
Hier nog niks, komen al hoog in de lijst, hoewel het was gister niet. Vandaag even zien, als ik me wat fitter voel, of ik heen ga.
pretty
Geplaatst: 29-03-10 15:04
noorwijdenes Sterkte.. dit is verschrikkelijk..en dan nog zo dichtbij..
Voor de anderen gefeliciteerd! (beetje tegenstrijdig zo..)
Burley klinkt heel spannend,hars voor een maiden is al héél wat!!
Muzefee
Geplaatst: 29-03-10 15:07
Bimmetje schreef:
Over halstertjes gesproken, ik heb er nog geen! ik pluk er wel 1 uit de voorraad als het zover is. Weet nog niet welke kleur ofzo, maar dat zie ik dan wel.