De naam van het veulen is inmiddels bekend:

"Survivor" heeft hij wel verdiend....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cila schreef:Je weet het nooit te voorspellen denk ik. Vandaag was mijn merrie een tijdje heel onrustig, heeft hier gelijk een gekke gehold in de wei en daarna liggen rondjes stappen. Ik dacht dit is een voorbode maar is nu weer rustig aan het grazen. Dat zal vannacht waken worden![]()
![]()
Ben benieuwd naar je foto's !
pluklief schreef:Ik had jullie om advies gevraagd vanwege mijn merrie.
Gister heeft het veulentje super gedronken maar helaas is de kleine annebel vanacht overleden, ik ben er echt kapot van ze was zo ontzettend leuk en lief.
gem schreef:[
's Nachts had ik een rare droom: ik zat in een bootje in een wild stromende rivier en kon me vast houden aan een pluk riet, een rotsje of een uitstekende tak (dat weet ik niet meer). Ik moest loslaten en het bootje werd meegesleurd..... Ik schrok wakker en kreeg associaties met een geboortekanaal. Hoewel het veel te vroeg naar mijn zin was, ben ik mijn bed uitgesprongen, naar de boerderij gereden en om 06.15 uur zag ik 4 vrolijke ogen in de wei naar me kijken...... Survivor stond al op zijn pootjes, geheel schoongelikt en droog, nageboorte keurig op een schoon plekje in de wei en Sterre zag er superfit uit!
hiboune schreef:haha kelly super! dit hebben we ook een keer bij bentley gedaan met mijn mama's leesbrilerg komisch!
ik voel dat er veulens komen vanacht
voel t aan me water
Pipo schreef:Ik zie ineens het trekpaard voor mij als ze met haar pleegdochter naar de kwpn keuring gaat![]()
![]()
![]()
Sjoert schreef:Pipo schreef:Ik zie ineens het trekpaard voor mij als ze met haar pleegdochter naar de kwpn keuring gaat![]()
![]()
![]()
Dat zou ik voorpagina nieuws vinden.
pluklief schreef:Ik heb een vraagje. Ik kreeg vanmiddag een goed aanbod, maar ik weet niet of het verstandig is. Het was van de eigenaar van de papa van Annebel als ik wilde mocht ik sara best nog een keer door hem laten dekken. Ergens lijkt me dit natuurlijk geweldig maar ik weet niet of het verstandig is omdat ze deze niet wilde voeden, ik zou dan saar zoiezo niet dit jaar laten dekken, misschien volgend jaar.
Sjoert schreef:Contango merrie
Rousseau kan tricky zijn met driepvries, maar ik denk zeker de moeite waard