Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
melanie_h schreef:had toevallig de goeie merries aan staan
Stephany schreef:Zooo, dat is al de derde die ik vandaag zie bevallen!
vrouwke schreef:Stephany schreef:Zooo, dat is al de derde die ik vandaag zie bevallen!
en ik heb er dus 3 gemist
_Marlijn schreef:Wat een hoop veulens vandaag!!![]()
Nieuwe boktcam er ook bij.
Stephany schreef:Fenneke, misschien bedoelt niet iedereen het als kritiek, het kan ook iets zijn wat je opvalt omdat je hetzalf anders doet (of geleerd hebt), ben het wel me je eens dat het eraan ligt hoe je iets zegt of neerzet.
Vanmorgen, bij de bevalling van een merrie, stond (de merrie stond ook!) de eigenaresse ook te trekken aan het veulen, maar het was duidelijk dat het nogal moeizaam ging allemaal, bleek ook dat het schoudertje van het veulen niet goed zat, dus moest ze wel deze actie ondernemen.
FennekeR schreef:Iedereen begeleidt een bevalling van de merrie op de manier die hij/zij het beste vindt.
We zijn te gast bij de stallen die een camera online zetten, laten we de eigenaar niet bekritiseren, neem maar van mij aan dat iedereen het beste met zijn/haar merrie voor heeft, en we kennen de voorgeschiedenis van de merrie niet.
Of zoals aan het begin van het seizoen op Marestare stond:
*If you do not like my way of foaling I will ask that you hit the little red x in the corner and do not watch.*
Fox_xy schreef:en wat als ze niet geholpen hadden bij Sassy?
Fox_xy schreef:Ik vind zelf iedere bevalling anders...